פרק 12 ☆

466 28 6
                                    

הוספתי שיר , ממליצה לשמוע עם הפרק❤️‍🩹

נקודת מבט מתאו:
״בבקשה אדוני״ אני נכנס לחדר שהרופאה הכניסה אותי. קול שוכב שם כשהחבולות שנתתי לו עדיין נשארו , ויש לו כיסוי על האף , אוי קול המסכן. הוא בטח ממש סבל שם על הכביש.

הרופאה יצאה והשאירה אותי לבד , רק אני וקול. מעניין , הוא עדיין לא התעורר. היה לי ברור שהוא חלש מדי. עברו כבר ארבעה ימים , כמה פתטי. הכרטיסי טיסה לאישתו והילדים עברו בהצלחה , התוכנית שלי עבדה. עכשיו רק צריך לחכות...עד שהוא יסבול מספיק , יקרוס וימות. עם הוא יוצא מזה בחיים , יש לו המון מזל. יותר מדי מזל.

אני יושב על הכורסא ונשען עליה , אני מוציא סיגריה , הרופאה אמרה שאסור אבל זה לא מעניין אותי. אני אשמח שהוא גם יחנק מהעשן. אני לוקח שאיפה מהסיגריה ונאנח , אני פותח את הטלפון שלי לראות מיילים שנשלחו.

׳ונסה׳

ונסה: מה קורה? הרבה זמן לא כתבתי לי....
אתה צריך מישהו שינחם אותך קצת?

ונסה. הזונה. בדרך כלל אני מזיין המון נשים , אבל ונסה היא הקבועה שלי. אני צריך לשחרר , היא באה ונותנת לי לזיין אותה. אני צריך להוציא עצבים , היא באה ויורדת לי. היא לוקחת את זה כמובן מאליו . היא חושבת שזה מתחיל להיות משהו רציני.
אבל אני יודע שלא.
כי אף פעם לא יכול להיות לי משהו רציני עם זונה שנמרחת על בחורים.

אני: אני עסוק עכשיו , ונסה. נדבר אחר כך.
ונסה: אוקיי , תתקשר אליי.

אני מכבה את הטלפון , פאק כל כך אין לי כוח אליה עכשיו.
אני ממשיך להתבונן לקול , בוחן עם רוב הצלקות נשארו , היד שלו שבורה והרגל . והאף שלו גם. אבל אני חושבת שהצליחו לטפל באף שלו , חבל שהייתי צריך להגיע למצב הזה.
אני נעצר לרגע שהטלפון רוטט , אני לא מעוניין לדבר עם אף אחד כרגע, אבל ראיתי שזאת מיה. לכן החלטתי לענות לה.

״מתאו?״

״זה דחוף?״

״קצת. סוניה חולה , אני לא בטוחה שהיא תוכל לתפקד בימים הקרובים.״

״אין בעיה. שתנוח , אני ישלח את הרופא שיבדוק אותה , יש כמה משרתות שיחליפו אותה.״

״תודה תאו״

אני מנתק את השיחה ושולח הודעה לרופא הקבוע.
תאו. היחידים שיכולים לקרוא לי בשם הזה הם מיה , ואמא שלי.
הבנות החשובות עליי בכל היקום. רק חבל שאמא שלי לא נמצאת כבר. כמה זמן לא שמעתי את השם חיבה הזה עם הקול שלה.

My Sweet girl {1}Where stories live. Discover now