Merhaba herkese.
Uzun zamandır yazan ama bir türlü arkadaşlarım dışında okutmaya cesaret edemediğim hayal dünyamın kapılarını sizlere açıyorum. Kafes Kuşu 2020 yılında yazmaya başladığım bir kurguydu, uzun zaman sonra 8. bölümü ile devam ettim yazmaya. Daha önce de yazdığım ve finalini gördüğüm hikayelerim var hatta yeni yazmaya başladığım da. Ama buraya Kafes Kuşu ile başlangıç yapmak istedim. Diğerleri de sırayla gelecek.
8. Bölüme kadar bölümler kısa sonrasında bölümler uzun. Keyifle okumanız dileğiyle. Yorum yaparsanız çok sevinirim, düşüncelerinizi merak ediyorum.
beyazdmr...
KAFES KUŞU
"Neyine bağlandım bu kadar, bana bakmayan gözlerine mi yoksa benim olmayan kalbine mi?"
Özdemir Asaf
1. KAFANDA EGEMENLİK KURAN SESLER
Sevgili Barın'a
Nasılsın Barın? Her şey yolunda mı? Uzun zamandır konuşmayan iki insan gibi başlamak istedim sözlerime, biliyorum hoşlanmıyorsun böyle durumlardan ama üzgünüm nasıl başlayacağımı kestiremedim.
Umarım orada her şey yolundadır ve gitmene değmiştir. Burada hiçbir şey yolunda değil, sen gittiğinden beri. Senin gidişin ile sanki kocaman bir sessizliğe hapsolduk. Darmadağın olduk.
Her savaşı kazanacağıma inandırmıştın beni ama ben yeniliyorum.
Herkes seni çok özledi.
Füsun Abla senin arkandan çok ağladı. Baban sana çok kızdı ama onun da seni özlediğini biliyorum. Banu'yu biliyorsun o senin gölgende soluklanmaya alışkın, şimdi çok yalnız kalmış hissediyor. Bunları senin de bildiğini biliyorum ama orada olman için nedenlerinin arkasına sığınıyorsun. Oysaki ailenin hasreti bir evlada ve bir abiye, canından bir parçaya demek oluyor.
Belki haber versen ben gidiyorum, deseydin bu kadar zor olmazdı yokluğunun bıraktığı o sessiz gürültü. Düşündüm de... Hiçbir şekilde alışamazdım ama en azından sana sarılabilir ve artık içimi dökme şansı elde edebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES KUŞU
Teen FictionÇocukluğunun kahramanı olan Barın'a hislerini anlamlandırmaya çalışan Gülay, büyük bir karmaşanın ortasında bulur kendisini. Aşkı ilk defa hissederken bunu kabullenmek o kadar da kolay değildir. Ona yabancı olan bu his her geçen gün büyürken aşkın y...