-Ha szeretnének még valamit, akkor csak intsenek.-mondom és vissza sietek a pult mögé.
Ott folytatom a mosogatást, törölgetést.
Egy ideig esemény mentesen telt az idő amíg meg nem láttam az apám, öltönyben...Itt ki köptem az alkoholt ami a számba volt és hangos csörömpöléssel ért földet a poharam. Mindenki ide kapta fejét, néhányan oroszul szólaltak meg. Tök király, hogy értem mit mondanak így én is tudok velük beszélni deee.. Jobb ha csak magyarul beszélek..
-Elnézést ügyetlen voltam.-mondom és elkezdem felszedni az üvegszilánkokat.
Csak csendben hallgatóztam, rólam volt szó, hogy apám elakar adni,pénzért amiből alkoholt vehet magának..
-Faszom..-motyogom és kiviszek még egy kört, és mikor vissza megyek csinálok még egy kört aminél apáméba mérget teszek...
Kis üvegcséből, lent a padlóból szedtem amit ritkán kell használni, de most úgy érzem műszály. Igaz, önös cél érdekében de muszály.
Egy húsz perc múlva megint vittem a következő kört, mindent gondosan elhelyeztem mindenki elé oda tettem a poharát, a mérget a fegyver tartóba csusztattam majd siettem vissza a pult mögé, de most kisiettem az öltözőbe ott felkaptam a táskám a levelet leraktam az asztalra, eltettem a borra valóim majd kimásztam az ablakon.
Felkaptam egy inget és felületem a motoromra majd elhajtottam. Anne számát tárncsáztam majd hirtelen oroszul kezdtem bele beszélni. Mire az volt a válasz, hogy leorditotta a fejem, hogy nyugodjak le és kuss..
-Oké, oké, bocsi.. Eltudsz értem jönni, a motorom ellenörzöm van e nyom követő. Ahogy a fegyvereket is de sietnünk kell nagyon.. A többit később elmondom.. - mondom a telefonba, közben az ing lobogott rajtam, fáztam de csak nyomtam a gázt.
Majd félre álltam a szokásos helyen és ott vártam Annet aki kinyomott és valószinűleg elindult értem.
Szerencsére ezek a bolondok nem tettek nyomkövetőt rám így eltudtam menekülni.Meg kell hekkelnem egy egész rendszert és minden információt erősen blokkolni és hazugságok sorozatát írni a helyébe.
Meg állt melettem egy teher autó én kikapcsoltam a hely adatokat a motoron és betoltam hátulra majd beültem Anne mellé.
-Szerencséd, hogy erre jártam.. Mit csináltál Lea.. Nagyon ijedt volt a hangod mikor hívtál. De az orosz ordibálásod se nyugtatott meg.. - mondja mire lassan mély levegőt veszek.-Meg mérgeztem az apám egy bárba, Isaac egy maffiózó főnök fia és apám elakart adni...amiért pénzt kapna, és azt a pénzt mind piára költené...-mondom, mire egy lámpánál lefékezett..
-Szóval ezért ilyen a rucid, bár amúgy jól nézel ki. - mondja majd újra a gázba tápos és lekanyarodik egy mellék utcán.
-Segítek neked,mert utálom apud meg féltelek ám Lea.-mondja és karomra néz, majd bekanyarodik egy erdőbe, egy nagyobb házhoz.
-És újra sínbe rakom a kezed...-mondja mire bólintok.
-Köszönöm de előtte hekkelnem kell egy nagy rendszert..-mondom mire elvigyorodik, és kuncogva meg szólal.
-Hát hajrá csajszi, te jó hekker vagy így gyorsan meg leszel.-mondja mire biccentek.
Csak sietősen beáll a garázsba majd besietünk a házba, ott felkísér a szobámba és meg mutatja az új gépem amit tőle kaptam..
-Jaj... Köszi Anne.. Nem kellett volna, de tényleg...-mondom könnyes szemekkel, meg ölelem majd gyorsan leülök és neki kezdek.
Egy kis ideig vártam míg bekapcsol a gép majd egyből beléptem, letöltöttem egy csomó mindent majd neki vágtam a hekkelésnek.
Minden rendszerbe be kellett lépnem, hogy senki se tudjon rólam semmilyen információt. Mikor kész volt gyorsan elkezdtem gépelni a szöveget.
"Lea Selena Wohntyne
20 éves
Gazdag családba nevelkedett.
Luxus villájuk van
Olaszországban, szépség
versenyeken vett részt.
Sok pénzt nyert a versenyeken
Röplabda, balett és szépség
versenyeken remekelt.
A család egyetlen gyermeke.
Orvosnak tanul.
Jegyben jár.
Van egy, egy éves kislánya akit
Adalyne-nek hívnak. „Ezután mindegyik rendszerbe beküldtem majd a legjobb hekker technikával lefedtem. Egy kiskaput se hagyva magam után...
Végül elmentem fürdeni és utána aludni....
YOU ARE READING
Nincsen rózsa tövis nélkül
RandomCsak elő léptem a sötétből, nagy mosollyal arcomon. Szemeibe pillantottam amik most félelemmel teliek voltak. Kezében a pisztoly meg remegett, én a pisztoly előtt meg álltam. Így cipőm kopogása sem volt már hallható. -Csak nyugodtan, húzd meg az els...