26.

6 0 0
                                    

Sziasztok!
Bocsi,hogy meg szakítom egy pillanatra a történetet . A lényegre térek ,nem szeretném húzni az időtöket . Elég valószínű ,hogy egyszer Lea ,egyszer Connor szemszögéből lesz írva egy egy rész.
Felváltva lesznek ,lehet néha közben más szereplők szemszögébe is bejutást kaptok de inkább számitsatok az említett felállásra.
Csak ennyit szerettem volna ,jó olvasást!❤️

Lea szemszöge.....

Gyűlöltem ezt a hajat ,ezt a helyzetet. Tudtam nincs esélyem menekülni, mivel túl sok az őr . Plussz nagyon sok a maffiózó,valaki fixen meg állítana.

Csak csendben álltam Coonor egyik oldalán . Néztem a tömegbe , szememből nem lehetett kiolvasni semmit. Hirtelen rá néztem Dominic-ra és Kíra-ra.

Ők is csak kézen fogva álltak és néztek ránk ,Kíra szúrós szemekkel nézett Coonor-ra. Rohadtul meg értettem,én is ugyan így éreztem de nem nézhettem rá így .

Szőke hajjal egyedül Kíra látott csak ,de az is régen volt . Ő segített tovább lépni a multamon, és most mindent darabokra romboltak.

Zöld szemeim csak villogtak ki a  fufrum  alól . Hirtelen a fülbevalóm jelzett , kizártam minden más tényezőt.

Egyik kezem oda kaptam ,meg szólalt fülembe az adó vevő.  Linda ilyedt hangját hallottam .

-Lea....segíts ... kérlek siess ...-mondta mire fal fehér lettem .

Arcom még jobban semmit mondóbb  volt . Továbbra is néztem a tömeget akik meg voltak lepődve. Főleg Tyler,csak biccentettem neki.

Ő is viszonozta , csúnyán nézett Coonor-ra. A tömeg suttogott, de nem érdekelt ez van nekem se tetszik.

Coonor derekamra csúsztatta kezét,mire egyből csúnyán felnéztem rá . Mikor meg látta szemeimet ,rá jött  mindenre . Rá jött ,hogy én vagyok az arcvonásai egyből ellazultak .

Én csak keresztbe fontam kezeimet, és elnéztem . Ideges voltam legszívesebben leorditottam volna a fejét. De nem tehettem ,így álltam és vártam .

Hirtelen ötlettől vezérelve csettintettem egyet , Kíra ide kapta fejét . Bólintottam és mutattam menjenek Linda-hoz. Lassan de fel fogta ,jelzett is Dominic-nak aki rám nézett és bólintott .

Mindenki engem nézett de nem érdekelt, Kíra és Dominic egyből kijebb mentek a tömegből . Táskámba turkáltam ,mikor meg találtam a kocsi kulcsom oda dobtam nekik.

Végig nézte mindenki , ők pedig szinte futva hagyták el a termet . Csak nagyot sóhajtva felnéztem Coonor-ra,aki rám se nézett.

Ekkor újra meg szólalt az apja .

-Kérek egy kis csendet.-mondja mire mindenki elcsendesedett .

-Bemutatom nektek a jövendőbeli feleségét a fiamnak .-mondja mire fal fehéren néztem Coonor-ra,aki továbbra se nézett rám.

-Lea Selena Wohtyne.-mutat rám mire gyilkos pillantást küldök feléje .

Hirtelen fel is nevetett ,majd újra meg szólalt.

-Látom tüzes asszonyod lesz fiam.-mondja és folytatja.-szóval át is adom a  fiamnak a szót.

Át adta a mikrofont Connor-nak, a felnőttek odébb léptek . Coonor levette kezét derekamról és odébb lépett egyet.

-Kedves Lea...-kezdi mire elkap a hányinger ..-már évek óta ismerjük egymást, igazat meg vallva egy nagyon gyönyörű és tehetséges nő vagy. Vannak elképzeléseid a jövőnkkel kapcsolatban ,imádom a személyiséged. Azt ,hogy ennyire egyedi vagy és még sorolhatnám a jó tulajdonságaidat amikbe bele szerettem . A szemed a hajad ..-suttogja szinte közben szemembe néz.

-Így erre a döntésre jutottam ...-kezdi és letérdel, csak néztem rá semmis tekintettel . Mindenki meg semmisült körülöttem akik valaha is fontosak voltak.

-Hozzám jönnél feleségül ?-kérdezi mire csendben állok előtte .

Minden át fut a fejemen és nem érdekel semmi hirtelen szólásra nyitom a szám.

-Kedvesem ..-mondja , kissé elkeseredve.

Csak álltam előtte ,tudtam nem tehetek mást. Érzem ,hogy a barátaim bajban vannak muszáj igent mondanom. Akkor is ,ha utálom ezt az egészet és lenne más választásom.

-Igen ..-mondom de nem látszik továbbra se semmilyen érzelem az arcomon .

Egyből rá húzta ujjamra a gyűrűt. Rá se néztem ,csak azt vettem észre ahogyan derekamra fog és közelebb húz.

-Ne hogy meg csókolj.-suttogom ,de ő már rám is vetette magát.

Meg csókolt, előjöttek az érzelmeim ,olyan szinten éreztem a kétségbe esést csókjában . Ahogyan kapaszkodott belém ,sajnos én is vissza csókoltam .

Mindenki ujjongott ,csak néztem szemeibe elvesztem bennük. Kicsordult egy könnycsepp..

Egyből letörölte és magához szorított,hogy senki se lássa.

A szülők csak mosolyogva néztek minket ,csak azt nem látják mennyire szenvedünk....

Nincsen rózsa tövis nélkül Donde viven las historias. Descúbrelo ahora