Lea szemszöge..
Mikor felkeltem megint arra a kibaszott infúzióra lettem kötve ,egyből elkezdtem kiszedni kezemből , tarkomhoz kaptam mert rohadtul fájt. Utána folytattam az infúzió kiszedését. De hirtelen Kira a kezemre csapott ,elvettem kezem
és szúrós szemekkel néztem rá.Ő csak fejét rázva kezdte kiszedni helyettem ,mondjuk jogos ő gyorsabban szedi ki annyi biztos. Egy ujjabb lövés majd kezembe nyom egy kést ,pisztolyt és egy ujjabb lőtárat.
Csak siettem ,fel álltam és már rohantam is lefelé.
Zsebembe csusztatom a tárat,majd egyik kezembe veszem a pisztolyt ,közben a cipőmbe csusztatom a kést.
De mikor le értem nem az fogadott amire számítottam ..
Connor a falnak dőlve ült ,lassan elájult de szorította a rongyot. Owen ájultan feküdt a földön , Dominic a bokájához szorit egy rongyot , Marcus az oldalához szorít egy rongyot.
Isaac pedig holtan fekszik a földön , Adam ugrik le , keze bekötve ...
Csak nyelek egy nagyot egyből oda sietek a falnak nyomom.
-Jaj Leacskam ...-mondja majd egyik kezével eltűr egy tincset arcomból .
-Csak rohadj meg a pokolban Adam.-mondom és fejéhez nyomom a pisztolyt.
-Neked adom a maffiám..-jelenti ki .
Csak állok egy ideig ,de nem érdekelt mit mond fejbe lőttem .
Egyből rohantam is Connor-hoz.
-Ha elájulsz meg verlek ...-könnyezek be ...
Egyből felrohantam Kira pedig a három ládával kezében rohant le velem .
Elvettem tőle egy ládát és oda siettem Connor-hoz. Amilyen gyorsan csak tudtam leszedtem pólóját és kiszedtem vállából a golyót .
Majd elkezdtem össze varrni ,gyors voltam és nyugodt.
Adtam fájdalom csillapítot és bekötöttem vállát, puszit nyomtam arcára. Majd oda siettem Dominic-hoz, amilyen gyorsan csak tudtam kiszedtem lábából a golyót . Adtam neki fájdalom csillapítot , fertőtlenítettem majd bekötöttem .
Tettem rá sínt ,hogy úgy tűnjön mint ha nem történt volna semmi. Szóval tud majd menni az esti találkozón.
De most még ,inkább mankóval kéne mennie . Adtam neki mankót majd oda siettem Kíra-hoz . Éppen Marcus sebét látta el ..
Amennyire csak gyors tudtam lenni ,adogadtam neki amit kért. Ez tovább tartott mint a többi ,nem csodálkozom elég mélyre ment a golyó . Kelleni fog egy röndgen később ...
Amint meg voltunk nagy nehezen felsegitettünk mindenkit a kanapéig.
Ott fáradtan döltünk ki de ekkor be jött az őrség egy része.
-Betörtek hozzánk...-mondja az egyik.
-Mi van ?-kérdezem ijedten nézve rájuk .
-Már mint Isaac csapata az edzőterembe ?-kérdezi Kíra mire furán nézve ránk bólintanak.
-Bolond parasztok..-motyogom majd mutatom ,hogy menjenek .
Küldtem egy takarított aki feltakarította az egész edző termet.
Pár óra múlva felkelt Owen és ijedten nézett körül majd mikor engem észre vett nyugodtan dőlt vissza .
Linda elment aludni a gyerekekkel este pedig mindegyiköjük jön így muszáj a pihi .
Igazából mindemki elment aludt egy-egy órát majd neki álltunk készülődni.
Owen ,Connor ,Dominic ,Marcus csak lassan ráérősen álltak neki öltözni mi meg kapkodva kezdtünk neki.
Linda ,Kira és én egyből a ruhák között kezdtünk keresgélni .
Kira
Egy zöld ruhát vett fel . Comb középig erő ,hosszú ujjú . A vállai kint voltak belőle a mellénél volt egy kivágása ami még extrábbá tette.
Ehez egy hozzá illő magassarkút vett magára. Nyakába egy zöld drága medált vett ,fülbevalót is rakott magának .Sminknek egy elegáns zöld tónusú sminket választott amit meg csináltam neki . A haja mivel válláig ér úgy hagytam ,elől eltüztem néhány tincset. Nagyon jól állt neki ,ezután ő segített nekünk .
Linda
Szokásához híven egy nem sokat mutató ruhát választott . Neki is zöld lett választva fel volt sliccelve ,pántos volt. Cipőnek egy ugyan ilyen színű magassarkút választott . Egy fülbevalót is felvett ,sminknek csak elegáns smink lett feltéve . A haja mivel alapból hosszú neki felkontyoltuk ,elől pedig jól befujtuk haj lakkal .Ezután én jöttem ...
Nagy nehezen döntöttem ,egy vörös ruhát vettem fel . Fel volt egyik oldalt sliccelve , a vállaim láthatóak maradtak . Hajam pedig kiengedve hagytam , begöndörítettem majd sminknek egy egyszerű elegáns smink került arcomra, vörös rúzzsal társítottam.Cipőnek egy vörös ,ruhához illő magassarkút vettem .
Egy karkötőt tettem kezemre majd mindegyikönk feltette a fegyver tartót.
Csak sietve mentünk lefelé, elől Linda utána Kira és végül én.
YOU ARE READING
Nincsen rózsa tövis nélkül
RandomCsak elő léptem a sötétből, nagy mosollyal arcomon. Szemeibe pillantottam amik most félelemmel teliek voltak. Kezében a pisztoly meg remegett, én a pisztoly előtt meg álltam. Így cipőm kopogása sem volt már hallható. -Csak nyugodtan, húzd meg az els...