Connor szemszöge...
Mikor felkeltem nem volt mellettem Lea. Így gyorsan felöltöztem ,fegyvertartó a bokámon majd siettem is lefelé az emeletről .
Lent volt már mindenki ,Owen és Lea kivételével .
-Nem láttátok Lea-t?-kérdezem amint leérek .
Mindneki meg rázza fejét de Marcus meg szólal.
-Valószinű lent van Owen-nel edzeni .-mondja és folytatja az újság olvasását.
Ekkor egy iszonyat hangos ablak törést hallottunk ,a többiek elkezdtek ordibálni . Rohantunk lefelé az edzőterembe ,pisztolyom elő kaptam majd betörtem az ajtót.
Rohadtul fájt a vállam ,de féltem Lea-t a tegnap esti dolog ,reggel nincs mellettem meg ijeszt ez a lány.
Amikor leértünk Lea elvolt kábulva .
Meg se tudott moccani ,kést szorítottak a nyakához .
Hirtelen bokán lőttem a srácot, körübelül velem egy idős lehetett .Jól nézett ki ,neki is kidolgozott teste volt . Ekkor beugrott az ablakon egy idősebb férfi ,engem akart meg lőni.
De ekkor Marcus lőtte hasba , Lea a földön feküdt . Fixen bebaszta a fejét ,egyből oda rohantam . Owen a földön kivolt terülve. Behúzott neki az fix ,mert egy kibaszott nagy lila folt volt a szeme alatt.
Azt se tudtam mit tegyek ,ekkor Marcus hasba lőtte a fiatal srácot is ,Kíra rohant ide .
-Fogd már meg ...-kiabálja ,mire karjaimba veszem Lea-t és Kira után rohanok.
Csak sietünk ,a kanapéra tettem . Kira egyből kirohant a kocsihoz , három doboz ládát hozott be futva .
-Valószinű kábítószer lesz...-mondja és a bökés helyét kezdi keresni .
Először a kezeit , vállát nézi majd az oldalát . Mikor meg látja benne a tűt és az üvegcsét ,lesápadt .
-Bassza meg ...-mondja mire ijedten nézek rá .
Oda lent továbbra is verekedés,ordibálás ...
-Menj ,segíts nekik . Addig kitalálok valamit..-mondja mire csak bólintok és lerohanok.
Ekkor vállon lőttek ....
Kira szemszöge...
Csak siettem a ládákért ,amennyire csak tudtam. Azt hoztam el amire szükség lehet. Nem gondoltam volna ,hogy ilyen fog történni.
De ez van sietni kell mert minél több időt hagyok ,annál tovább fog tartani ez a kiütés...Mikor vissza értem Connor még mindig mellette volt. Nagyon féltheti Lea-t ,nem csodálom mindneki félti őt csak ő nem veszi észre. Vagy nem akar ezzel foglalkozni .
Mikor elküldtem egy orditást és egy lövést hallottam ,össze rezzentem . De vissza kellett térnem Lea-hoz.
Kell most nekünk Lea,de ez egy rohadt erős drog .... Nehéz lesz annyi biztos ...
Elő szedtem a szükséges cuccaim majd az oldalába nyomtam semlegesítő anyagot ,pont ugyan oda ahová a drog volt nyomva.
Feljebb ültettem... Izzadt volt ,kivettem szájából a fogvédőt .
A fülhallgatót is ,csak a szokásos max hangerő . Meg rázom a fejem majd leveszem a box kesztyűt is .
Ezután oda kiabálok Linda-nak.
-Linda ,hozz egy kancsó langyos vizet..-kiabálom.
Egyből siet is, egy perc múlva hozza is ,egy poharat is hoz .
Gyorsan öntött a pohárba amit ide nyújtott. Én kinyitottam Lea száját majd bele öntöttem . Nagy nehezen lenyelte ....
-Ez így nem fog menni ...-motyogom majd elő szedek egy csomó mindent .
A kezére teszek egy pillangót majd egyből rá kötök egy zacskó vizet. Elkezd folyni Lea-ba..
-Nem tudom mennyi idő alatt fog felkelni... De most kéne...-mondom .
Lea meg moccant de még nem kelt fel csak ültem mellette . Dominic is lent volt ,féltem őt... Tudom, hogy ő nem ért a fegyverekhez . Nem tud lőni ,nem jó hozzá a látása . Csak közelharcban jó...
Remélem nem esik baja a gyerekek is ide rohantak .
-Ugye jól lesz ?-kérdezi az egyik ,csak bólintok .
Egy bő húsz perc múlva lent csend lett ,Lea ébredezni kezdett . Majd hirtelen fel ült ,tarkojához kapott .
-Bassza meg ...-motyogja .
Kezére néz ,az infúzióból még mindig volt egy kevés . Gyorsan folyt Lea-ba ,egyből elkezdte kiszedni kezébő a pillangót. Tudtam ,hogy utálja de muszáj volt.
Egyből kezére csaptam majd elkezdtem én kiszedni kezéből .
-Nyugi Lea..csak sietni kell ,a fejed nem törött be . De agyrázkodásod az lehet ...nagyon beütötted a fejed ,Connor ,Marcus és Dominic lent van .Nem tudom mi van velük ,csak te tudsz segíteni ..-mondom mire bólint..
Miután kiszedtem kezéből adtam neki fájdalom csillapítot majd kezébe nyomtam egy kést és egy pisztolyt ,plusz egy tárral.
A tárat zsebébe csúsztatta majd egyből sietett is lefelé...
KAMU SEDANG MEMBACA
Nincsen rózsa tövis nélkül
AcakCsak elő léptem a sötétből, nagy mosollyal arcomon. Szemeibe pillantottam amik most félelemmel teliek voltak. Kezében a pisztoly meg remegett, én a pisztoly előtt meg álltam. Így cipőm kopogása sem volt már hallható. -Csak nyugodtan, húzd meg az els...