-Szia Dominic ,mindent meg fogok magyarázni ...-kezet nyújtok ,meg rázza de egy kéz rázás hejett majd nem földhöz vágott.
Csak éppen meg tudtam fordítani a helyzetet ...Így taknyolt egy nagyot...
-Jó erőben vagy csajszi..
Mondja és lassan felnyomja magát.
-Tudtok valamit..... róla...?-kérdezem halkan ,mire össze néznek..
-Tudunk ,sok mindent Stella ...
Jól van de... régen nagyon más volt...nagyon hiányoztál neki .. egy ideig drogozott is miattad ...-mondja mire nyelek egy nagyot vissza lépkedek a kocsimhoz ..-Maya , időt mutass..-mondom mire az ablakon meg jelenik az idő ,bolintok.
-Köszi ..-mondom és eltűnik..
-Nem fog jönni ha nem rángatom ide ..igaz?-kérdezem a többieket mire biccentenek..
Nem mondtak semmit ,én elő vettem a telefonom és kikerestem a számát.. eléggé elől volt mint régen...
Nagyot nyelve rá nyomtam a hívásra és már csörgött is a teloja...
Egy bő 1 perc múlva meg hallottam egy hangot ... A telefonban ..
-Csak nem hiányoztam?-kérdezi de közben valahol a közelben is hallottam a kérdést.
Egyből körül néztem és meg láttam ,elejtettem a telóm könnyes szemekkel rohantam oda ... Egyből meg öleltem vissza ölelt.
Majd mikor elengedett végig mért,elmosolyodott.-Ismerős karperec .-kacsint mire elpirultam ,nem tudtam mi van velem .
Gyorsan a elfordultam a reptérre néztem .
-Nem érünk rá ,gyere . Cuccaid ?-kérdezem mire vállat von .
Homlokon csapom magam majd sohajtva kézen ragadom .
-Maya állj fel a gépre..-kiabálom és én sietve indulok a gép felé, Kira felkapja a földön lévő telóm és ide rohan vele.
-Valaki hív ..-mondja ,a képernyőre pillantok..
Éppen a fogadásra nyomna mire fal fehéren meg állok ,kirugom kezéből és jól rá taposok ,kiveszem a kártyát belőle és a közeli tóba hajítom .
A telefont ott hagyom és tovább megyek , Connor meglepetten néz rám majd elnevette magát.
-Valami nagy baj van itt , érzem..-mondja és sietve felszállunk .
Lassan leülök egy székbe ...
Kaját rendelek mert nagyon éhes voltam ...
Mikor kihozták ,mindneki meg lepetten nézett rám, mikor mindent meg ettem .-Úgy érzem valamit elakarsz titkolni..-kezdik mire sóhajtok...
-Legyen elmondok mindent, üljetek le... először is ma meg szöktem a vőlegényemtől akit gyűlölök és soha se megyek hozzá ...-mondom morogva ...
-Majd mielőtt meg szöktem volna kaptam egy hívást,hogy van egy faladatom ... és így meg szöktem a báromban taliztam a Leonard-oval és a fiával Mateo-val ..-mondom majd folytatom a mesélést...
Mikor a végére értem a monologomnak mindenki csendben ült és nézett maga elé.
-Újra akarod alkotni a maffiánk?-kérdezi Connor mire nagyot sóhajtva bólintok .
Mindenki fel állt rajtam kívül,a repülő közben úton volt Oroszország felé.
-Csak szórakozol,ugye?-kérdezi Kíra és elkezd fel le járkálni..
-Azok után lesheted Lea ...elszurtad , kurvára!-ordibálja Dominic én csak bólintok.
Fel állok és egy lépéssel közelebb megyek hozzá füléhez hajolok .
-Akkor helyesbítek Dominic-vigyorodom el -itt választási lehetőség nincs , itt vagy élsz és segítesz nekem vagy halsz ..-mondom és vigyorogva hátrébb lépek.
Falfehéren állt előttem és csak csendben vissza ült a helyére. Kíra tátott szájjal nézett rá majd Connor-ra aki csendben ült továbbra is .
Közelebb lépek Kíra-hoz és a fülébe sugom..
-Ez rád is vonatkozik , ellened fordítók mindenkit is...-mondom majd hátrább lépek. Senki se szólt semmit de én csak lehajtottam fejem .
-Connor te mit gondolsz ..?-kérdezem halkan ,mire ijedten néz fel majd gyengéden elmosolyodik.
Elpirultam megint ...
-Szerintem jó ötlet de kell egy rendszer , mindegyikőnknek más az erőssége.-mondja mire halványan elmosolyodom és bólintok.
Hirtelen sóhajtottam egyet és felálltam elindultam a külön szobába.
Belépdeltem majd leültem kezeimbe temettem arcom és már majd nem sírtam .
Ekkor ajtó nyitodást hallottam oda kaptam fejem. Connor volt az le ült mellém de én csak lerúgtam a cipőm majd befeküdtem az ágyba. Egy kis idő múlva besüppedt az ágy mellettem . Majd egy kart éreztem derekamon ami még közelebb húz és úgy aludtam el ...
YOU ARE READING
Nincsen rózsa tövis nélkül
RandomCsak elő léptem a sötétből, nagy mosollyal arcomon. Szemeibe pillantottam amik most félelemmel teliek voltak. Kezében a pisztoly meg remegett, én a pisztoly előtt meg álltam. Így cipőm kopogása sem volt már hallható. -Csak nyugodtan, húzd meg az els...