16.

24 1 0
                                    

-Jobb ha semmit se tudsz rólam Isaac ...egy idő után úgy is ki derül amire még nem derült fény..-mondom és elfordulok.

Hiába esik jól,hogy ilyen kedves még sem tehetem ezt. Én szeretem Owent ,de annak az időnek vége.
Elkell teljesen felejtenem, és ez most a házasság kapóra is jön.

Plusz Amanda nem szereti a maffiát,ahogy észre vettem.

Hirtelen fel állt Isaac és kisietett ,az ajtót becsapva maga után.

Össze rezzentem ,a gyomrom meg kordult . Fel álltam és kiléptem az erkélyre , elő vettem egy doboz cigit .

Rá gyujtottam és mikor letettem az öngyújtót meg csörrent a mobilom.

Körül néztem és gyorsan rá néztem a telefonomra.

Ismeretlen szám ,legyen ....kockáztassuk meg ..

Gyorsan fogadtam a hívást halkan,suttogva bele szóltam...

-Hallo?...,ki az?-kérdezem sietve és közbe nézelődve .

-Jó napot... Selena kisasszony igaz?-kérdezi mire hátra dőlök és bele szivok a cigimbe majd kifujom a füstöt.

-Igen . Miben segíthetek ,uram?-kérdezem és továbbra is előre néztem .

-A nevem Leonardo Maxirny ,lenne számára egy meg bizásom és biztosíthatom , jól meg fizetem érte.-mondja a férfi.

Mikor a nevét mondta elmosolyodtam és elnyomtam a cigim.

-Találkozzunk éjfélkor a Lea$bar-ban ... várom sok szeretettel Leonardo . Jaj és a fiát is szívesen meg ismerném ,persze ha van rá lehetőség.-mondom ,mire hallom nyel egyet de meg szólal..

-Rendben ott leszek ,a fiammal együtt.
Köszönöm,hogy szán rám időt a kisasszony, viszlát...-mondja mire bolintok..

-Viszlát majd este .-mondom majd kinyomom ,feldugom a telefonom töltőre.

Majd beállitok egy ébresztőt,időbe fel kell kelnem így gyorsan lefeküdtem és már el is aludtam...

Pár óra múlva felkeltem és elkezdtem készülődni.
Egy zöld ruhát vettem elő,nagyon tetszett ...

Testhez simuló a , a válla süllyesztett,a mellénél van egy kivágás és egy masni . Felvettem egy zöld kör alakú nyakláncot hozzá .

A magassarkúm is zöld volt ,a combomra egy fegyver tartót rögzítettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A magassarkúm is zöld volt ,a combomra egy fegyver tartót rögzítettem . Majd egy zöld kistáskába dobáltam a fontos dolgokat ..

A hajam kifésültem és újra egy laza kontyba fogtam egy zöld csattal .

Ezután körül néztem és mikor semmit sem láttam meg ami az enyém lett volna bólintottam .

Meg nyomtam a karperecen lévő gombot mire Maya (a kocsim ) elindult értem. Sietve léptem az erkélyre ,egy cigire rá gyujtva néztem ,hogy merre tudnék szökni.

Lent sok a kamera de igazából mindegy a kapuig kell eljutni az csak menni fog , itt le kell másznom a peremeken ....

Na ez nehéz lesz magassarkúban ....

Sietve indultam neki számban a cigimmel, átléptem a párkányt és kiléptem ,óvatosan sétáltam az épület peremén..

Majd hirtelen lendültem egy nagyot és át ugrottam egy fára. Onnét pedig óvatosan leereszkedtem , ezután sietve indultam a kapu felé.

Futottam a sarkaim csattogtak de nem érdekelt.

Ekkor egy lövés hallatszott és a golyó sebesen jött felém, egy gyors szaltó után futottam a kapuig .

Ezután egy kettő tigris bukfenc, cigány kerék és a kapunál voltam .
A kocsim meg érkezett a kulcs benne volt a kapu kódot beütöttem és már a kocsimba is ültem.

Beültem gyors tolatni kezdtem majd meg fordultam . Egyből a gázba tapostam és kifujtam a füstöt.
Elnyomtam és bele ittam a kávéba amit a kocsi csinált. Imádtam ezt a funkcióját...

Éppen kanyarodtam volna ,mikor is Isaac befarolt elém ..Áhh...hogy így állunk...

Legyen , le mentem az útról majd ki kerülve Isaac-ot mentem tovább. Lehuzva az ablakot ki tettem kezemet és bemutattam neki ...

Végül újra ugrattam egyet a kedvenc hídamon..

Csak siettem előre a bárom felé...

Egy bő 10 perc múlva észre vettem ,hogy Leonardo Maxirny és a fia , Mateo kint állnak.

A fiú jól nézett ki mint mindig , barna haj szeme zöldes kék, 187 cm körübelül ,kidolgozott test .

Az apja csak nézelődött majd mikor észre vette a közeledő kocsim végig ezt nézte.

De én nem lassítottam csak egyre gyorsabban mentem ,az öreim is elő jöttek de mikor meg látták a kocsim vissza lépkedtek.

Befaraltam majd a helyemen meg álltam, leállitottam Maya-t és már szálltam is ki . A kocsit bezárva indultam el feléjük, mind a két férfi végig mért majd össze néztek én csak elmosolyodtam majd mellettük meg álltam.

Kezet nyújtottam de mutattam ,hogy ne szolaljanak meg . Sietve lépkedtem a bejárat felé ott biccentettem az őrnek aki egyből be is engedett .

Odabent a bár ki volt ürítve ma zárva csak miattuk nyitattam ki .

Mikor becsukodott az ajtó meg szólaltam.

-Elnézést uraim a késésért , csak volt egy kis dolgom .-mondom és újra kezet nyújtok.

-Semmi probléma mi köszönjük,hogy tud ránk időt szakítani.-mondja mire elnevettem magam.

-Engem az ügy érdekel és az ,hogy mennyit kapok más nem...-nézek mélyen szemeibe .

-Csak üljünk le és tárgyaljuk meg ezt.
Kérnek valamit?-kérdezem mire Mateo meg szólal .

Mély hangjától majd nem ki rázott a hideg ,csak rá kaptam szemeim .

-Én kérnék egy wiskit ..-mondja mire intek egyet Sky-nek.

-Nekem vodkát ..-mondom mire Sky bólint és sietve megy a pult mögé.

Nincsen rózsa tövis nélkül Where stories live. Discover now