Linda ott bőgött térdre rogyva, oda siettem hozzá de előtte átnéztem magam hát ha rám raktak valamit. Szerencsére nem így oda gugoltam mellé.
-Mi a baj Linda?..kezdesz meg ijeszteni..-mondom neki mire zokogva borul a nyakamba.
-Meg fenyegettek engem...azt írták ha innét nem küldünk el akkor meg öl minket... Ha elküldünk akkor téged meg fog ölni...-sírja mire fehérebb lettem..
-Értem... Linda, ne félts ha olyan veszélybe kerülök amit egyedül nem tudok meg oldani akkor a fülbevalód jelezni fog, van benne nyomkövető is ne félj.. Én meg leszek..-mosolygok rá mire újra meg ölel.
-Ha bajod esne soha se bocsátanám meg magamnak...-mondja mire leülök mellé és elkezdem vigasztalni.
-Ki küldte ezt a levelet Linda..?-kérdezem suttogva.
-Nem tudjuk.. Owen is nagyon félt téged...még mindig szeret..-mondja mire arcomra kiült a fájdalom..
-Te is tudod Linda, hogy Owen-nek nem bocsáthatom meg amit tett.. Nem megy, túlságosan össze törte a lelkem.. Majd nem meg haltam...-nyögöm ki a végére mire Linda elengedett és szemeimbe nézett.
-Te tényleg, ennyire szeretted?-kérdezi halkan, inkább magától mint tőlem, én csak bólintok.
-Sajnálom, vigyázz magadra és a kicsikre, hord ezt a fülbevalót. Mindig..-mondom és segítek betenni a fülbevalókat.
-Köszönöm Lea..Mindent köszönök..-mondja majd meg simítja arcom, fel állok és felsegítem.
-Tényleg jelezz ha baj van...-mondom halkan és még utoljára meg ölelem majd a kocsim felé indulok.
Beültem és elhajtottam majd meg szolaltam, hogy a kocsi hallja.
-Maya, van valahol a kocsiban cigi.. Valami erős cigi?-kérdezem sóhajtva.
-Van, de kisasszony ön leszokott róla nem de? - kérdezi mire bólintok.
-Igen de most szükségem van rá..-mondom mire kinyilt egy kis rekesz ami tele volt cigivel.
Kivettem belőle egy dobozzal, a dobozból egy szálat és egy öngyújtóval meg gyujtottam.
A táskámba süllyesztettem a doboz cigit.Vissza csukodott a tartó helyette egy hamu tál jelent meg. Csak bele szívtam majd köhögtem egyet de elindultam.
Elforditottam a kulcsot és kihajtottam a telekről. Vigyáznom kell, nagyon nem bízhatok senkiben se főleg nem az Olaszokban...
Nem szeretem őket de ők se kedvelnek engem. De amíg nem tudják, hogy én öltem meg a nagy főnit addig okés leszek náluk.
Hirtelen a gondolat menetemből a telefonom hangja szakított ki.-Maya, csatlakozz a telomhoz és vedd fel kérlek.-mondom és tovább vezetek, közben újra bele szívok a cigibe.
Marcus volt az, onnan tudtam mert kiirta a kocsim. Vagyis Maya, nagyon szerettem ezt a kocsit régen is de most is.
Mélyen beszivtam a füstöt majd lassan kifujtam.-Igen, mit szeretnél Marcus? - kérdezem és tovább figyelem az utat miközben a kamerát kapcsolta be Marcus így Maya autómatikusan ugyan ezt tette.
Mikor meg látta arcom és a cigit kezembe arca meglepődöttséget sugallt.-Maya nem mondtam, hogy kapcsold be a kamerát.-kiabálom le, mire szomorúan meg szólal..
-Bocsánat főnök..-mondja mire lassan újra kifujom a levegőt, csak a kamerába nézek majd az útra figyelek újra.
-Igen, mit szeretnél Marcus.-mondom és kidobom az ablakon a cigit.
-Szólni akartam, hogy jöhetsz de látom már úton vagy...-mondja mire szemet forgatva szolaltam meg.
-Rendben lassan ott vagyok, és kuss a kocsimról egy szót se..-orditok bele a hangszóróba majd egy gomb nyomással kikapcsoltam a kamerát és letettem.
Ideges voltam éreztem, hogy rohamom lesz ha így folytatom így elő vettem még egy cigit és rá gyujtottam.
Nyugodtan szívtam bele újra.-Kapcsoljunk sebességre Maya..-mondom végül mosolyogva, Maya is örült ennek és át is kapcsolt.
Én a gáz pedálba tapostam amikor is végre meg láttam a bárt. Kint álltak Owen az órájára pillantott, az olaszok figyelmesen néztek körül majd mikor meg láttak elő akarták venni a fegyverüket de Marcus leintette mindet.
Én még gyorsabban mentem és bele szívtam újra a cigimbe, majd lassan kifújtam már nagyon közel voltam a bejárathoz így befaraltam és beálltam a helyemre.
Leállítottam a kocsit majd számba véve a cigim és táskámmal kezembe nyitottam ki az ajtót. Mikor kiszálltam körül néztem, egyik kezembe vettem a cigit és kifujtam a füstöt. Becsaptam magam mögött az ajtót majd elindultam a fiúk felé..
Még egyet szívtam a cigimből majd ledobtam és eltapostam és végül Owen arcába fújtam.
Majd Marcus mellé álltam.-Elnézést a késésért.-mondom és kezet nyújtok, az olasz vezért ismertem, ő is engem régi jó ismerősök voltunk.
Kezet nyújtottam neki, ő is viszonozta de nem ismert még fel.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nincsen rózsa tövis nélkül
AcakCsak elő léptem a sötétből, nagy mosollyal arcomon. Szemeibe pillantottam amik most félelemmel teliek voltak. Kezében a pisztoly meg remegett, én a pisztoly előtt meg álltam. Így cipőm kopogása sem volt már hallható. -Csak nyugodtan, húzd meg az els...