Connor szemszöge.....
Csak ültünk az asztalnál és csendben folytattuk a vacsorát.
De nekem csak azon járt az eszem ,hogy apám át akarja adni a maffiáját nekem . Tudom senkinek se mondhattam el soha . Még Lea-nak se mertem elmondani ,pedig nem lenne mérges.
A lényeg ma este fogja át adni a maffiát . Én pedig arra a döntésre jutottam ,utoljára töltök Lea-val egy estét.
Mivel számomra ma lesz bemutatva a jegyesem ,ennyit tudok . Meg persze azt is ,hogy apámnak egyik közeli barátjának a lánya .
Ennyi lett elmondva nekem de fogalmam sincs kire gondol . Mindegy a lényeg kapóra jön ,hogy elvonul egy kicsit a nőkhöz Lea .
Amikor vége lett a vacsorának a füléhez hajoltam és bele súgtam.
-Örülök,hogy meg ismerhettelek még régen . Szeretni foglak , örökké...-suttogom és én állok fel először az asztalunktól.
Elindultam abba a terembe ahová a férfiak elvonultak .
Ekkor ide jött apám .
-Remélem végeztél azzal a lánnyal akivel ma jöttél!-mondja ,mire bólintok.
-Igen ,elvonul a nőkkel egy helyre . Utána pedig be mutathatsz akinek csak akarsz mikor vége ennek a különvonulásnak.-mondom rideg hangon .
Ő csak bólint majd be mutat sok maffia fejnek akikkel még nem találkoztam . Oda mentünk még egy csomó ismerőshöz ,és egyszer csak azt vettem észre ahogy be mutat egy férfinak .
-Szia Marco .-mondja apám .
-Bemutatlak a fiamnak Connor-nak ,Connor ő itt Marco a jó barátom akiről már meséltem .-mondja mire egyből kezet nyujtok .-Sziasztok . Áhhhh ,hogy ő itt a jövendőbeli vejem .-mondja és ő is kezet nyújt ,egyből kezet rázunk.
Ő rá is szorít ,egyből vissza szorítom kezét. Csak mosolyogva rázunk kezet majd újra meg szólal .
-Később bemutatlak a feleségemnek és a fogadott lányomnak .-mondja szinte alig hallhatóan a férfi .
Én csak pislogtam majd mosolyogva bólintottam . Ezek után még beszélgettünk az ügyekről,hogy kinek hogyan megy mostanság meg ilyenek .
Majd apám hirtelen mikrofont kért. Az ajtók kinyíltak a hölgyek vissza tértek párjukhoz.
Én csak csendben álltam apám mellett ,mindenki minket figyelt . Hirtelen Lea-t láttam meg ,arca fal fehér volt .
Egy nő állt mellette és folyamatosan magyarázott valamit neki . Csak néztük egymást ,hirtelen apám hangját hallottam meg.
-Hölgyeim és uraim köszönöm,hogy eljöttek hozzánk . Remélem jól érzik magukat itt nálunk . Be mutatom a biztonság kedvéért a fiamat Connor-t. Ha valaki nem ismerné ,csak azért.-kezdi mire továbbra is Lea-t bámulom.
Lea arca egyre fehérebb ,párat pislog még majd elindul a mosdó irányába a szőke nő megy utána .
Néztem ahogy kisiet én pedig csak nagyot nyelve nézek újra a tömegbe .
-Na nem is húzom tovább az idejüket, bejelentést szeretnék tenni . -kezdi mire hirtelen ide lép Marco .
Egyből a füledhez hajol és meg szolal.
-Egy kis probléma adódott ,egy fél óra , óra és minden rendben lesz de addig ne mondj semmit.-mondja és egyből elsiet.
Én csak csendben álltam apám mellett .
-Elnézést ,egy óra múlva legkésőbb folytatom . Egy kis elintézni valóm akadt . -mondja és kikapcsolja a mikrofont és elsiet.
Én pedig csak kisiettem az erkélyre ,egyből rá gyújtottam . Csendben néztem a fekete égboltot ,ahol sok parányi kis csillag ragyogott.....
YOU ARE READING
Nincsen rózsa tövis nélkül
RandomCsak elő léptem a sötétből, nagy mosollyal arcomon. Szemeibe pillantottam amik most félelemmel teliek voltak. Kezében a pisztoly meg remegett, én a pisztoly előtt meg álltam. Így cipőm kopogása sem volt már hallható. -Csak nyugodtan, húzd meg az els...