Lea szemszöge....
Miután a fülembe súgta Connor ,hogy köszöni hogy meg ismerhetett meg ilyenek csak néztem rá.
Mit búcsúzkodik itt nekem ,nem hal meg senki ha rajtam múlik biztos nem . Csak néztem ahogy elsiet ,ha akartam volna se érhettem volna utol úgy el rohant.
Csak nagyot sóhajtva fel álltam ,oda lépdeltem Dominic-hoz majd a füléhez hajolva meg szólalt.
-A távolból figyelj rá kérlek .-suttogom és meg simitom a vállát majd a többi nőhöz lépkedek .
Csendben élveztem egy pohár bort és néztem az embereket . Mikor is mellém ült egy nő , szőke derékig érő hullámos haja volt . Egy vörös ruhában ,olyan színe volt a ruhájának mint a bórnak.
Csak ültünk egymás mellett ,én kezem nyujtottam .
-A nevem Lea .-mondom ,mire egyből ő is kezet nyújt .
-Isabella.-mondja ,csak pislogni bírtam mikor kezét ráztunk .
Ekkor láttam meg a nyakában ugyan azt a kis medált ami anyukám nyakában volt régen .
-Ugyan olyan nyaklánca volt édesanyámnak.-mondom halkan és bele kortyolok a boromba .
-Igen kincsem .-mondja halványan elmosolyodva .
Én csendben iszom tovább a boromat.
-Miért akartál találkozni?-térek egyből a tárgyra .
Ő csak meg lepetten nézett rám ,de biccentett.
-Apád mivel meg halt ,én lettem a gyámod. Viszont te eltűntél otthonról ,így muszáj voltalak valahogy ide hívni .-mondja mire újra rá nézek.
-18 leszek egy hónap múlva .-mondom és újra bele kortyolok poharamba .
-Tudom . De addig is velem kell lenned.-mondja mire felnevetek .
Egyből ide pillant pár nő ,majd mikor rájuk nézek elnéznek.
-Köszi de kihagyom . Meg kaptam a pénzem ,ennyi volt a feladatom. Az volt a feladatom ,hogy keresselek meg . -mondom mire egy bicskát kap elő és ,hogy senki se lássa pont úgy tartotta.
Csak néztem magam elé ,majd rá.
-Az lesz amit én mondok szívem .-mondja mire biccentek .
-Es mi lett a hajaddal?-kérdezi mert hát igen ,alapból az én hajam is szőke volt .
-Be van festve de már nagyon kopik .-motyogom .
-Értem akkor most szépen jössz és kimossuk a hajadból ezt a ronda Fekete szint.-mondja és egyből a mosdó felé rángat .
Közben ott álltunk a férfiak mellett szinte ,mert valami bejelentest akartak tenni.
Connor és az apja... Nem hiszem el ,hogy nem mondta el . Akkor nem kellett volna össze csődítenem az egész bandát . Elegem van ,nem bírom ...
Csak sietve mentünk befelé ,egy pár perc múlva be jött egy másik nő és adott egy sampont . Azt a sampont amivel bármilyen hajfesték ki jön .
Csak nagyot sóhajtottam gyorsan levettem a ruhám es még mostam a hajam. A szőke tincseim szinte még bolondultak.
Gyönyörű szépen csillogtak és rohadt jó állapotban voltak . Gyorsan meg törölköztem és a hajam is meg töröltem majd vissza bújtam a cipőmbe és a ruhámba .
Majd a kezembe nyomott egy hajszárítót ,egyből meg szárítottam a hajam . Kifésültem , szög egyenes volt a hajam .
Csak néztem a tükörbe ,mikor meg szólalt volna az anyám a szavába vágtam.
-Hagyj magamra egy pár percre.-mondom és a sminkes cuccal leültem a tükör elé .
Ő csak kisietett ,én néztem magam a tükörben . Majd nem rám jött a síró görcs...
De vissza tartottam ,túl sok emléket idézett fel bennem de nem most jött el a sirásnak az ideje .
Csak meg csináltam újra a sminkem ,végül fel álltam és magam után össze pakolva mentem ki anyámhoz. Én hülye azt hittem csak találkozni akar ennyi év után ....
Connor szemszöge....
Csendben cigiztem az erkélyen ,néztem az eget. Az ég szép mint mindig viszont a hangulatom szar.
Egy fél óra elteltével vissza mentem éppen jókor,mert apám megint a mikrofonnal babrált.
Egyből oda siettem ,kerestem a szememmel Lea-t de nem találtam .
Így végül nagy levegőt vettem és újra apámra néztem .
-Szóval , hölgyeim és uraim . Térjünk egyből a lényegre , kérlek Marco .-mutat mellém apám .
-Hozd ide a feleséged és a lányod .-mondja mindenki Marcot nézi ,ekkor apám a kezembe nyom egy kis dobozkát.
Csak fal fehéren rá nézek ,de gyorsan vissza veszem a színem és én is Marco-t figyelem .
A szőke nő belé karolt és mögöttük egy szőke lány jött . A haja szinte az anyjáénál is világosabb volt. Kitűnt a tömegből.
Ilyen szép hajat ritkán látni .
A dobozt zsebre tettem és vártam amíg ide érnek ,a lány lehajtott fejjel jött utánuk.
Mikor meg álltak mellettem a lány nagyot nyelve lépett másik oldalamra.
Végül a tömegbe nézett ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nincsen rózsa tövis nélkül
RastgeleCsak elő léptem a sötétből, nagy mosollyal arcomon. Szemeibe pillantottam amik most félelemmel teliek voltak. Kezében a pisztoly meg remegett, én a pisztoly előtt meg álltam. Így cipőm kopogása sem volt már hallható. -Csak nyugodtan, húzd meg az els...