Csak ültem meg semmisülve ,ekkor besietett ide Coonor . Egy elsősegélyes doboz volt kezében .
Meg se szólaltam csak a falnak dőlve ,magamhoz szorítottam lábaimat .
Néztem magam elé , könnyeim folytak az arcomon nem bírtam magamban tartani .
Coonor oda lépett Dominic-hoz ,elkezdte össze varrni a sebet. Sietett láttam rajta ,hogy feszült. De én csak egyre jobban sírtam és remegtem .
Elkezdtem szédülni ,alig kaptam levegőt . Remegtem , szinte ájulásig sírtam .
Próbáltam nem elájulni de végül izmaim elernyedtek . Majd lassan elájultam ,éreztem még ahogyan csontjaim a földön koppanak . ...
Connor szemszöge....
Lelőttem Owent ,így már csak Marcus állt előttem . Miután meg mondta hol vannak a többiek és Lea lefutott egyből behuztam neki egyet . Így kiderítettem miért csinálták ezt .
Az apám és Lea anyja össze beszéltek ,és tudták nem mondunk igent ha nem lesznek bajban a többiek .
Tiszta ideg voltam , így rohantam le egy első segélyes dobozzal kezemben .
Csak meg álltam egy pillanatra az ajtóban .Lea a falnak dőlve lecsúszik a földre . Sír iszonyatosan ,lábait egyből átjkarólja . De én először is Dominic-hoz mentem ,nehogy túl sok vért veszítsen.
Gyorsan össze varrtam a sebet , tudtam Lea kiszedte már a lövedéket az oldalából. Kira a földön feküdt eszméletlenül , viszont ekkor egy hangos koppanást hallok .
Egyből oda nézek ...
-Baszki Lea...-suttogom , a földön feküdt eszméletlenül ő is .
Gyorsan fel állok és kezeimbe veszem , csak állok vele . Nézem arcát , feje egyből hátra bicsaklik .
Lassan vesz levegőt , egyből elindultam vele felfelé . Közben apámnak telefonáltam,hogy jöjjön értünk .
Egyből mondta hogy jön hoz egy egy sofört is .
Letettem a kanapéra ,a kettő hullát odébb húztam . Majd vissza mentem ,óvatosan felemeltem Dominic-ot .
-Fuh haver ,kurva nehéz vagy .-mondom folytott hangon .
Elindultam vele is fel a lépcsőn majd az egyik fotelbe bele ültettem. Végül lementem Kira-hoz ,éppen ébredezett.
-Hol vagyok?-kérdezi ,mire meg szólalok .
-Owen és Marcus pincéjében,gyere segítek felmenni . -mondom mire biccent .
Oda lépek hozzá és felsegítem,de egyből hasához kap . Felszisszen ,furán és kissé ijedten nézek rá.
-Jól vagy ?-kérdezem mire biccent .
Nagyot nyelt majd elindultunk felfelé de egy lépcső fokot lépve szinte majd nem össze esett . Így meg fogtam és menyasszony pózba elkezdtem felvinni a nappaliba .
Letettem őt is a kanapéra ,majd nagyot sóhajtva meg kérdezem .
-Hozzak valamit?-kérdezem mire egyből meg rázza a fejét,és hasát szorítja .
Ekkor besietett apám és pár testőr,akik egyből a hullák felé igyekeztek .
Elvitték őket , majd apám meg szólalt.
-Elegem van abból ,hogy folyamatosan eltűnsz. Nem tűnhetsz el minden magyarázat nélkül .-kezdi idegesen .
Végül ránk néz ,végig néz a bandánkon majd idegesen vesz egy nagy levegőt .
-Itt meg mi a fene történt?-kérdezi idegesen .
- Hosszú story ,majd elmondom de most induljunk hozzánk .-mondom .
Korom sötét volt odakint ,egyből kezeimbe veszem Lea-t . A feje újra hátra bicsaklik ,homlokán végig folyik egy izzadság csepp . A teste forró ahogy a homloka is .
Kezei hidegek , a teste minimálisan remeg .
-Siessünk ..-mondom még egyszer keményebb hangon .
Apám csak biccent , fel segíti Kíra-t majd ahogy látja nem tud sziszegés nélkül lépni egyből kezeibe kapja .
Elindulunk sietve a kocsikhoz , Lea-t a saját kocsijába ültetem az anyós ülésre . Majd beülök mellé ,és majd a gázba taposva mentem is haza vele.
Siettem amilyen gyorsan csak tudtam . Nem érdekelt mennyire ellenkezik ez a hülye kocsi , hiába imádja Maya-t Lea. Engem csak felbasz ez a kocsi ,túl sokat pofázik és ellenkezik .
Ekkor meg is álltam ,egyből kivettem Lea-t a kocsiból . Befutottam vele a villába ...
Ne haragudjatok ,ez kicsit egy rövid rész lett de igyekszem minél előbb jönni a folytatással .
YOU ARE READING
Nincsen rózsa tövis nélkül
RandomCsak elő léptem a sötétből, nagy mosollyal arcomon. Szemeibe pillantottam amik most félelemmel teliek voltak. Kezében a pisztoly meg remegett, én a pisztoly előtt meg álltam. Így cipőm kopogása sem volt már hallható. -Csak nyugodtan, húzd meg az els...