20.

10 0 0
                                    

Csak kuncogtam egyet majd befeküdtem az ágyba és elfordultam.
Betakaroztam majd mikor hallottam, hogy elment fürdeni kiszálltam az ágyból .

Csak sietve mentem ki az erkélyre ,elő vettem egy cigit és rá gyújtottam . Csak csendben ültem ,néztem magam elé. Gondolkozva ültem ,a cigim lassan kialudt . Annyira elbambultam ,hogy észre se vettem mikor elém gugolt valaki.

Lassan rá néztem majd letettem a cigim , Connor csak az arcom simogatta.

Észre se vettem ahogy egy könny csepp hagyja el szememet. Csak gugolt előttem majd letörli könnyeim és magához ölel.

-Nincs semmi baj ,gyere ... menjünk aludni...-suttogja fülembe majd lassan fel áll .

Majd hirtelen karjaiba kap ,vállára döntöm a fejem és lassan lehunyom szemeimet.

Egyből az ágyba tesz majd befekszik mellém . Ezután magához ölel ,hajam piszkálva feküdt csendben mellettem .

Én pedig lassan elaludtam ....

Mikor felkeltem Connor mellettem feküdt és még aludt. Így lassan felé fordultam ,az órára néztem . Négy óra van még csak ...

Lassan , óvatosan kiszálltam mellőle az ágyból . Elindultam lefelé az emeletről ,siettem . A kocsihoz kisiettem ,hideg volt de most nem érdekelt.

Beültem a kocsiba ,csak ültem és néztem magam elé. Majd mikor össze szedtem magam a bőröndömért nyúltam majd előre húztam és kiszálltam a kocsiból.

Majd gyorsan táskával a vállamon rohantam be a melegre . Owen jelent meg ,a konyhából jött kifelé.

-Oh...éppen edzeni megyek . Nem jösz?-kérdezi mire elngondolkozok.

-Egy pillanat , át öltözők és csinálok valami shake-t..-mondom és közben felviszem a cuccom.

Csendben mentem a szobámig ott leraktam a cuccom ,kivettem belőle ami kell majd gyorsan átöltöztem.

Halkan lesiettem ,Owen a kanapén ült és várt. Én csak gyorsan a konyhába léptem majd csináltam magamnak valami innivalót. Rohadt finom lett megint ...

De most csak siettem is Owen-hez .

-Mehetünk.-mondom mire bólint és fel áll.

Elindul az edzőterem felé, siettünk amennyire csak tudtunk . Ott leraktuk a cuccainkat majd hirtelen meg szólaltam a bemelegítés közben.

-Amúgy...meg van még a box cuccom?-kérdezem mire elnevette magát .

Jó hangosan nevetett majd oda lépett egy szekrényhez ami tele volt ,box cuccokkal .

Csak tátott szájjal néztem rá ,de végül csak bolintottam. Csendben folytattam az edzést, miután meg volt a bemelegítés, futottam egy bő fél órát aztán neki kezdtem a súly emelésnek.

Miután az is meg volt oda léptem a szekrényhez. Kivettem belőle egy box kesztyűt , fog védőt majd igazából oda siettem a boxzsákhoz .

Csak ütöttem ,rúgtam kiadtam minden dühömet .

Mikor már éppen lassan kezdtem csinálni valaki mögém lépett . Magához szorított és egy kést nyomott a torkomhoz.

-Én szóltam , tőlem nem menekülhetsz Lea.-mondja ,sejtem ki az de nem tudok moccanni.

Hirtelen oldalamba szúrt valaki valamit . Egyre nehezebben tartottam nyitva szemeim ,izmaim ellazultak .

Ekkor egy orditást hallottam ,lábak dobogását. További kiabálásokat ,a földre terültem ... valaki rázni kezdi a vállam .. szédültem , nem bírtam moccanni se csak feküdtem . Éreztem ahogy valaki hirtelen felkap de utána kép kocka szakadás . További ordibálás ...

Majd hirtelen elájultam .....

Nincsen rózsa tövis nélkül Where stories live. Discover now