9.

27 2 0
                                    

Csak csendben folytak  patakokban a könnyeim, Owen folyamatosan bocsánatot kért és azt mondta sajnálja. De soha sem fogok neki meg bocsátani.
Mikor kiment nagy nehezen, mivel kiküldtem be jött Marcus.

-Lea.. Én is bocsánatot szeretnék kérni mindenért amikor nem akartalak elengedni pedig elkellett volna...-mondja mire a könnyeim letöröltem.

-Marcus... Nekem mindig is ti maradtok a családom.. De úgy érzem nem maradhatok Owen közelében... Had élje az életét...-mondom mire lassan bólint.

-Ha ezt szeretnéd.. De akkor ha bármi baj van azonnal szólj, maradhatsz ameddig szeretnél.. De ha már te is ennyi jót tettél a gyerekeimmel, családommal én is had segítsek neked... Ennyivel tartozom...-mondja mire lassan bólintok.

-Ha viszont nem lesz jó a munka helyed és vissza szeretnél jönni, szeretettel fogunk várni téged..-mondja már ő is könnyes szemekkel..

-Rendben, köszönöm... Beküldi a kicsiket, kérem..-mondom neki mire mosolyogva kinyitja az ajtót.

A gyerekek bele ugrottak az ágyamba amin egy jót nevettem.
Csak öleltek, mire elbőgtem magam..

-Úgy sajnálom, hogy nem törödtem veletek mikor elmentem.. De nem volt más választásom... De egyet jegyezzetek meg én szeretlek titeket, akkor is szerettelek titeket és mindig is szeretni foglak titeket..-mondom és a magassarkúmhoz nyúltam majd egy egy gyűrűt adtam kezükbe.

-Ez a tiétek.. Senkinek se adjátok oda, később fontos lesz mind kettőtöknek.. Ha nagyon nagy a baj, csak nyomjatok rá erre a részére... A többi majd akkor kiderül de légyszíves csak vészhelyzet esetén tegyétek ezt..-mondom mire mind ketten bolintanak majd felveszik a gyűrűt..

-Miért akarsz megint elmenni, mikor most jöttél? - kérdezi Jack..

-Hosszú történet... Egyszer mikor nagyobb leszel kérdezd meg a bátyád vagy a szüleidet.. De most még nem kell tudnod róla..-puszilom homlokon őket..

-Na menjetek, még beszélnem kell Lea-val..-mondja könnyes szemekkel, mosolyogva Marcus.

A gyerekek kirohantak a szobából, mosolyogva néztem utánuk majd kitakaróztam és felvettem a magassarkúm.
Fel álltam és Marcusba karoltam majd elindultunk az irodája felé.
Mikor be értünk leültünk egymással szembe és neki kezdtünk a munka keresésnek.

-Tudok egy jó munkát neked..-mondja izgatottan és kedvesen.

-Az olaszok egyébként is ma jönnek hozzám egy bárba tárgyalni mivel megegyeztünk és jóba lettünk. Egyébként is már évek óta kérnek egy embert tőlem de eddig nem jutottam dülőre, hogy ki menjen.. Így ha szeretnél te mehetnél.-mondja mire elgondolkozom majd rábólintok.

-Ismerem a főnit, ravasz ember és ha jól tudom nem rég váltottak főnit..-mondom vigyorogva mire neki kezd.

-Nem rég, titokzatos módon meg halt a nagy róka..-mondja majd mikor rám néz és látja ahogy vigyorgok, fehérebb lett.

-Te ölted meg igaz?-kérdezte, mire vállat vontam.

-Lehet igen, lehet nem.. Na de szívesen dolgoznék velük, elleszek és a szokásos módon jó belépőm lesz és fegyelmezem majd őket...-vigyorgok mire Marcus elnevette magát.

-Rendben, neked való munka. Téged nem kell félteni de lassan indulnom kell úgy, hogy siess.-mondja mire bólintok.

-Elég a bárhoz mennem?-kérdezem mire bólint, fel álltam és mikor a kilincshez értem hátra néztem a férfire.

-Köszönöm Marcus...-mondom még neki halkan és kilépek az ajtón.

Gyorsan a szobába mentem ahova lelett téve a bőröndöm és elkezdtem ruhát keresgélni benne...

Végül találtam benne egyet ami nagyon tetszett. Egy fekete testhez simulos, pántos ruhát vettem fel. Hátul a térdemig ért, elöl a combom egyik oldalán comb középig a másik oldalán a combom közepénél feljebb. Jobb oldalt fel volt sliccelve, nagyon tetszett. Felvettem hozzá egy fekete magassarkút és egy gyémánt berakásos nyakláncot. Amit régen direkt meg tartottam mert egy vagyonba került 😅.

Ezután bal lábamra egy fegyver tartót rögzítettem, raktam bele pisztolyt, töltényt, kést és mérget

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ezután bal lábamra egy fegyver tartót rögzítettem, raktam bele pisztolyt, töltényt, kést és mérget.
És élő vettem egy louis vuitton kis táskát. Bele tettem a telefonom és gyorsan elkezdtem meg csinálni a hajam.

Végül csak kifésültem majd egy gyöngyös csattal felkontyoltam.
Besiettem a fürdőbe ahol egy ollót kerestem ,és pont úgy vágtam le a fufrum ,hogy a szemeimbe lógjon .

A sminkem egy szempilla spirál, és egy vörös rúzs volt. Majd a bőröndöm felkapva indultam lefelé a lépcsőn.
Mikor le értem valaki meg szólalt.

-Még mindig gyönyörű vagy...-mondja valaki mire gyorsan körül nézek, Owen lépett elő megint öltönyben és Marcus lépkedett utána.

Nem szóltam semmit, else pirultam csak rá néztem majd a bőröndömmel kezemben siettem a kocsimhoz.
De Linda sírva állt elém..

-Kérlek Lea... Ne menj el..-borul zokogva nyakamba.

-Mi történt..? Linda...-kérdezem suttogva majd egy fülbevalót ejtek gyorsan kezébe.

-Nyomd meg ha vészhelyzet van...-tátogom és elengedem majd a kocsimhoz sietek és kinyitom a csomag tartót.

Csendben bedobom a bőröndöm majd még oda sietek Marcus-hoz.

-Marcus, jó belépőt szeretnék így hívjál fel mikor induljak, és kint várjatok.-mondom és rá kacsintok, ő csak bólint.

Meg vártam amíg elhajtanak, Owen is vele ment így vissza siettem Linda-hoz.

Nincsen rózsa tövis nélkül Donde viven las historias. Descúbrelo ahora