17.

18 1 0
                                    

Hamar ki is hozta Sky majd vissza sietett és fojtotta a telefonozást .

-Elnézést a kérdésért Selena kisasszony...-kezdi mire biccentek ,hogy mondja már.

-De ,hogy hogy elkésett ráadásul a saját bárjából?-kérdezi mire elnevettem magam.

-Na látja ,Leonard nekem is vannak gondjaim . Például azért késtem el mert meg kellett szöknöm és nem tudhatja meg senki se ,hogy itt vagyok . Itt se vagyok biztonságba ,elkell utaznom minél előbb. Szóval kérem siessen ...-mondom mire nyelt egyet és bólint.

-Rendben ... először is egy szívességet szeretnék kérni...tudom az anyja elhagyta önt, az apját,az ön bátyját de találkozni szeretne önnel.-fal fehér lettem a végére és felpattantam .

-Szóval azt akarja ,hogy találkozzak az anyámmal ...-nézek szemeibe mire bólint..

-De előtte egy feladatot talált ki önnek és csak úgy találhatja meg..ha meg fejti a feladatokat..-mondja mire lehúztam a vodkám.

-Rendben és mennyit kapok érte?-kérdezem és odébb lépek .

-Már átutaltam az összeget .-néz a szemeimbe mire bolintok és az órámra nézek ami jelezte is az üzenetet.

-Hol kell keresnem , melyik országba.?-kérdezem mélyen a szemeibe nézek.

-Oroszországban lesz nem sokára egy maffiózó találkozó. Valahogy bekell jutnia ,én nem segíthetek .-mondja mire bolintok.

-Rendben, kérem távozzanak.-mondom mire ők sietve el is hagyták az épületet.

Idióták... De legyen, belemegyek a játékba...

-Sky tedd már le azt a kibaszott telefont.-kiabálok rá ,mire egyből össze rezzen és leteszi a telefont.

-A távollétem alatt minden úgy fog menni mint eddig , értetted?-kérdezem mire bólint.

-Te is be jösz minden nap nem érdekelnek a kifogások, ha bármelyik nap késel akár egy percet is . Ki vagy rúgva és az e heti/hónapos fizetésed se kapod meg .-mondom mélyen a szemeibe nézve és elé lépek.

-Ha egy rossz szót is hallok felőled vagy más alkalmazottaim felől 15%-ot levonok a béredből vagy többet.-nézek rá .

-Takarits ki , pakolj mindent a helyére és zárj be ,holnap rendesen jösz dolgozni ha baj van azonnal hívj.-elveszek három üveg vodkát és már hátat is fordítottam neki .

Gyors léptekkel mentem ki az épületből ,az öröknek biccentettem akik félre léptek majd vissza .

Ezután csak sietve mentem a kocsihoz beültem és már indultam is a reptér felé.

Meg nyomtam a karperecem, ami jelezte Linda fülbevalójának a helyét.

-Maya tedd ki a műszer falra a hol létét.-mondom és már kanyarodtam is a reptér felé.

Hívjuk össze a bandát..vigyorodtam el az ötlettől .

-Maya kapcsold be a hologrammos billentyűzetet a kormányhoz tedd ,most .-mondom és közben a képernyőre nézek ..

Orosz országban vannak ugyan ott ahol hagytam őket...

Közben figyeltem az útra.

-Nyisd meg Connor  Smith-et ..-mondom mire így is tesz .

Meg nyitja a régi beszélgetésünket .
Remélem emlékszik mindenre ...
Elkezdtem gépelni.

" Connor Smith...
Össze kell állnia újra a négyesünknek, szükség van a négyesünkre ...
Mindent elmondok később gyere a reptérre egy bő húsz perc múlva A csomagjaiddal . Ha nem leszel itt árulásnak minősül , emlékezz az eskünkre ...
'uto irat ,hozz meleg ruhát, öltönyt csak a szokásos dolgokat ..'"

Írtam neki és mindenkinek majd a reptérre kanyarodtam . Körül néztem ,hirtelen Owen kocsija hajtott be  .

-Maya fények kikapcs ,fekete mód bekapcs ..-mondom gyorsan mire így is tesz.

Lassan kiszállt és körül nézett ide tévedt tekintete ... A francba ...

Csak nézett erre egy ideig ,egymás szemében néztünk ő elindult fel a gépre... A kocsival fel halytottak a gépre ,majd a repülő lassan fel szállt..

-Maya kérek egy szálat, kokainosat ...-suttogom a végét..

Egyből  kinyitodott egy rekesz ami tele volt kokainos cigivel . Kivettem egy szálat és rágyújtottam ...

Egy bő húsz perc múlva meg is jelent kettő kocsi..

Ismerősek voltak de pont az hiányzott akire a legjobban vártam...

Meg álltak ,ki szálltak a kocsiból ,táskákkal a kezükben . Én csak ültem és meredtem magam elé...

Majd nagy levegőt véve és a cigimbe szivva kiszálltam .

Combomon szokásos fegyver tartom, csak oda lépkedtem a magassarkúm csak úgy kopogott az aszfalton.

Rájuk néztem ők tátott szájjal bámulták rám.

Kira egyből eldobta táskáit is könnyes szemekkel futott ide csak úgy meg ölelt.

-Olyan gyönyörű lettél...-suttogja könnyezve ..

-Te sem panaszkodhatsz ..-mondom és szőke tincseire nézek amik most egy copfba voltak fogva, alakja ugyan olyan maradt , velem egy magas ,vékony .

Jól nézett ki mint mindig én nyakláncomra nyomtam mire a ruhám átváltott.

Jól nézett ki mint mindig én nyakláncomra nyomtam mire a ruhám átváltott

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Egy fekete comb középig erő , pántos szexi ruha jelent meg rajtam.

A magassarkúm fekete lett, elléptem Kira-tól .

Nincsen rózsa tövis nélkül Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon