3.

41 2 0
                                    

-Azt hittem nem jösz... Miután elmondta Isaac, hogy jelentél meg az iskolában.-mondja mire lassan lehajtom fejem és iszok egy pohár vizet.

-Kell a pénz..-mondom és a kasszába teszem a pultra dobált pénzt.

A borravalokat pedig a dunsztos üvegembe, ami lassan tele lesz.
Pedig nem rég, tegnap üritettem ki...

-Jó sok borravalót kapsz kislány, bár mióta itt dolgozol nőtt a vendégek száma.-kezdi és még gyorsan hozzá teszi.

-De akkor még nagyobb lenne a bevétel ha te is kimennél rúd táncolni.-mondja, mire félre nyelem a számba lévő vizet.

-Uram.. Ezt már egyszer meg tárgyaltuk.-mondom köhögve, ekkor egy erős kéz fonodott derekamra, Isaac keze volt az.

Fülemhez hajolt és halkan bele súgta.
-Pedig én is szívesen néznélek, és több lenne a fizetésed szívem..-mondja mire egyik kezemmel eltolom fejét, másik kezemmel erősen lefejtem kezét derekamról.

-Köszönöm az ajánlatot Isaac úr, de nem élnék a lehetőséggel.-nézek mélyen szemeibe,mire ő féloldalas mosollyal arcán apja mellé lép aki csak meg rázza fejét.

-Nos uraim, mi lenne a ma esti feladatom ha már ki zavarták a vendégeket?-kérdezem csipőre tett kézzel erre a főnököm, Adam. Csettint egyet mire kettő nő siet mellém és kezdenek óvatosan húzni be az öltözőbe.

-Miután kész leszel kicsilány, elmondom. - mondja és rásegít  arra, hogy belökjenek az ajtón.

Ott leültettek majd elő szedtek egy csomó ruhát.
A hajamból kivették a csatot és egy szépitkező asztalhoz toltak.

-Kontaklencse kötelező, a hajad bízd ránk a sminked te csinálhatod ha szeretnéd.-mondja az egyik nő, miközben a másik ruhát keres a méretemben.

-Igazából az összes jó rá..-mondja a nőnek, aki bólint.

Leveszi a magassarkúm és fel állít. Egy fekete csipkés fehér nemű szettet ad a kezembe ami valójában egybe van majd egy fekete  mini szoknyát.

Miután ki mentek és fel vettem tátott szájjal néztem tükörbe, ha eddig is rám akartak mászni, nem tudom most mi lesz... 

Egyből siettek be gyorsan meg csinálták a hajam a fufrum meg hosszabbították így egy részét hátra tették kontyba, masik részét elől hagyták, beállitották majd hajlakkal teli fújták.

Ezután magamra hagytak, hogy csináljam meg a sminkem. Egyből a kontaklencsét kezdtem nézni, végül egy tenger kék színűre esett a választásom.

Egy vörös rúzst kentem magamra, egy erős de még is elegáns fekete sminket tettem fel ,majd fel vettem egy fekete magassarkút amit direkt nekem hagytak itt.

Ezután nagyot nyelve álltam fel, túlságosan jól néztem ki, a lila foltjaim elfedtem alapozoval így azok sem ládszodtak.

De miután teljesen kész voltam az egyik nő bejött és nagyot nyelve adott egy bőr kesztyűt, fegyver tartót amiket egyből felvettem. A fegyver tartót a combomra tettem és amiket adtak bele tettem.

A pisztolynál majd nem szív rohamot kaptam.. De tudok lőni így szerencsém van valamennyire.

-Menjél, a főnök vár már.-mondja az egyik nő, és elkezd pakolni, én meg szép lassan kiballagok az öltözőből.

A pulthoz megyek és letakaritom, majd vörösre állítom a hangulat fényeket.

Adam a főnököm ide siet és a pult külső részén meg áll majd neki kezd.

-Gyönyörű lettél Lea, na de most nagyon figyelj. Pár öltönyös férfi fog érkezni, akiket ki kell szolgálnod. Oda kell menned hozzájuk ha intenek de ha hozzád érnek ints a biztonságiaknak. De ha bármi balul sülne el te is használhatsz fegyvert.-mondja, fojtatná de a fia kiabál neki, hogy jönnek így elmegy.

Én meg csak elkezdek mosogtani, törölgetni. Eközben meg jöttekk a férfiak, az asztaloknál rendes fény van, a pultnál hangulat világítás.
Közben egy notesszel és egy tollal elindulok lassan, mivel már leültek. Meg állok az asztal mellett, kinyitom a noteszt és meg szólalok.

-Jó estét! Mit szeretnének az urak? - kérdezem és körbe tekintek rajtuk. Mindegyik végig mér majd meg nyalja száját, én nyelek egyet de továbbra is nyugodt arccal nézek rájuk.

-Uraim rövid az este, és nem fogok  egész éjjel itt ácsorogni. - mondom mire össze néznek és egyszerre mondja az összes.

-Jó, akkor most külön külön..-motyogom, mire lassan elmondja mindegyik én csak bólintok, majd hátat fordítok nekik és gyors léptekkel bemegyek a pult mögé.

Meg csinálom az italokat majd egy tálcára pakolom mindet, először kezemre fogok majd nagyot sóhajtva, jó kezembe veszem a tálcát majd másikat hátra teszem és így megyek újra feléjük, csendben leteszem eléjük majd meg szólalok.

Nincsen rózsa tövis nélkül Donde viven las historias. Descúbrelo ahora