15.

19 1 0
                                    

Csendben leültem Amanda mellé és lehúztam a kávém. Már rég nem aludtam sokat, és nem is ettem rendesen mostanában.
Ami nagy baj, később ebből problémák lesznek.

Mikor letettem a poharat Isaac-ot vettem észre aki már valószínű régóta ott állt és nézte, ahogy elkapom a tesóit. Egy kicsit néztem még, be kell valljam elég jól nézett ki..

Fekete haj, kidolgozott test, zöld szemek és a haja bele lóg a szemeibe ami rohadt jól áll neki, és ez az öltöny, így rohadt szexi..
Mi van.. Mi történik velem.. Ilyenekre nem gondolhatok... Nekem lázadnom kell...

A gondolat menetemből az egyik szolga szakított ki.

-Kisasszony, meg jött Isaac és Adam úr..-mondja mosolyogva, én lassan fel állok és kicsit leporolom magam.

Elindulok befelé, a sarkam iszonyatosan fájt, közben a hajam is meg igazítottam de csak csendben szomorkásan léptem be a nappaliba. Ott ült a kanapén Adam..

Isaac most ráncingálta be Anne-t, nagyot nyelve közelebb léptem és leültem. Anne ijedten nézett rám és csak rázta a fejét, hogy ne tegyem de leintettem.

-Üdvözöllek, Stella az otthonomban.. Most már a tiéd is..-mondja mosolyogva, mire még jobban lehajtom a fejem.

Éreztem ha még egy szót is szól elbögöm magam..

-Térjünk a tárgyra Adam úr..-mondom rekedtes hangon.

-Rendben ahogy kivánod, itt vannak a papírok, nézd át nyugodtan őket és írd alá. Az esküvő jövő héten lesz, addig sok elintézni valónk van.-mondja, ekkor be lép Amanda is.

-Amanda említettem, hogy a fiúnknak van egy jegyese?-kérdezi boldogan Adam.

Én lehajtott fejjel nyelek egy nagyot majd kezembe veszem a papírokat és elolvasom gyorsan, az apró betűs részt is.

A nász éjszakán lekell feküdnünk előbb nem szabad.. Kell legalább 4 gyerek, na ennél egy nagyot nyeltem és tovább olvastam. Amennyiben valamelyik meg csalja a másikat a házasság felbomlik és a másik fél dönt a kapcsolat sorsáról..

De ha az apuka meg hal, a jegyesség, házasság felbonthato..Hmm.. Ez egész jó feltétel..

Elvettem a tollat, Anne-ra néztem aki ijedten, könnyes szemekkel néz rám..

-Kérlek öt ne bántsátok..-mondom halkan mire Isaac bólint és elkezdi kikötözni.

Én meg alá írom a papírt, amilyen gyorsan csak tudok oda sietek Anne-hez és magamhoz ölelem. Mikor kikötőzte, Anne fel pofozott..

-Annyira, hülye vagy.. Nem kellett volna alá írnod.-sírja, mire az én arcomon is lefolyik egy könny csepp.

-De.. Muszály volt... Nem volt más megoldás.. Ezt te is tudod..-mondom neki halkan és eltürök arcából egy tincset.

Amanda, meg értette mi ez az egész és elszomorodott csak idegesen meg rázza fejét és az ő arcán és végig folyik egy könny csepp..

-Nem vagy normális fiam és te se Adam..-mondja majd sirva elfut, én elengedem és kezébe nyomom a kocsi kulcsom.

Ő meg rázza fejét de én bólintok, fel állok kikisérem és meg várom amíg a kocsiba be nem száll. Azt is végig nézem amíg elnem hajt majd mikor egy újabb könny csepp végig folyt az arcomon, valaki más törölte le..
Isaac volt az, de odébb léptem és leültem a lépcsőre, térdeimre hajtottam fejem..

-Remélem, most már boldog vagy.. Mindent meg kaptál amit akartál, nem? - kérdezem könnyes szemekkel de nem sírtam el magam, újra fel álltam.

-Kérlek mutasd meg a szobám, lefeküdnék aludni.. Nem aludtam jól mostanság..-mondom és kezeimet hasamra szorítom.

Ő csak csendben bólint majd derekamra fog, és közelebb húz magához. Csak átkarol és úgy vezet felfelé nem teszek semmit csak hagyom, hogy vezessen felfelé.

Majd mikor fel érünk meg áll és kinyitja nekem, beenged és mikor leülök az ágyra ő is belép majd leül velem szemben egy fotelbe.

-Miért voltál kedves a testvéreimhez?-kérdezi, mire hirtelen felkaptam a fejem.

Nem válaszoltam csak levettem a magassarkúm és befeküdtem az ágyba. Éppen állt volna fel mikor meg szólaltam, nyakig betakarozva..

-Sok mindent nem tudsz rólam Isaac..-suttogom, mire lassan fel áll és ide jön, leül az ágy szélére.

-Pedig szeretnélek jobban meg ismerni, mert ki kell birnunk egymást és úgy könnyebb lenne ha nem ölnénk egymást folyton..-mondja szemeimbe nézve és meg simogatja arcom..

Nincsen rózsa tövis nélkül Where stories live. Discover now