İnsanlar bazen karşılarındakine kalben uzak oldukları için onları anlamakta güçlük çekerler.
Charles Dickens.
••••
Sahil kenarında oturmuş öylece boş boş denizi izliyordum. Kalbimde tarif edilemeyecek bir sızı vardı.Bizimkiler endişeyle yanıma oturdular. Öyle bir sessizlik hakimdi ki ortama dalgaların çıkardığı sesler kolayca duyuluyordu.
"Kai mi?"
Lisa"Anlamadım?"
"Sevgilisi Kai mi ?"
Rosé evet anlamında kafasını salladı. Şu Kai'de ne vardı? Onun yanında olmasının sebebi ne?
Momo"Üzülme Jisoo, sana kız mı yok?"
Jungkook"Sevdiğin için pişman olma, belki o yanlış kişiyi seçmiş "
Jimin"Hadi ama üzülme "
"Ben anlamıyorum şu kadını, bazen öyle sözler söyleyip, öyle bakıyor ki, tarihte hiç bir aşık öyle bir şey yapmamıştır.
Gözlerinin içinde parlayan küçük yıldızları görüyorum bazen. O kadar güzel gülüyor ki, yeter diyorum bu kadar yaşadığım.
Anlayamıyorum nasıl beni aynı anda hem mutlu ediyor hem üzüyor. "
Rosé"Hadi kalk gidip kafa dağıtalım bir az "
"Siz gidin ben bir az yalnız kalmak istiyorum"
Rosé"Bak eğer saçma sapan bir şey yaparsan seni kendi ellerimle boğarım"
"O bir defa olur sincap söz bir şey yapmayacağım. "
Rosé"Tamam hadi kalkın gidelim"
•••
Başkasına ait dudakları, gözleri, bedeni en önemlisi ruhu. Başka kollar saracak onu sen diğil, başka dudakları öpecek onu sen diğil.
Acımayacak mı kalbin onu her gördüğünde? Mutlu ediyor mu Kai onu? Senin gibi onun gülüşünü seviyor mu ? İyiliğini istiyor mu?