11.

238 30 25
                                    

Geçen bir hafta içinde hayata içinde Jennie olduğu için güzel şirketde olduğum içinse yorucu geçmişti.

Dedemin işine sahip çıkacağım derken canım çıkmıştı. Para kazanmak kolay diğildi.

Şu bir hafta boyunca bizimkilerle hiç konuşamamıştım,daha doğrusu onları aksatmıştım.  Vicdan azabı çekiyordum  onları aksattığım için.

Sınıfa girince 5'ini de elleri göğüsünde çarpazlamış mafya gibi yan yana dizilmiş bir şekilde görmüştüm.

Çantamı masama bırakıp "günaydın gerizekalılar" dedim.

Etrafımda çember oluşturdular bi' anda.

Lisa"Bir haftadır hangi cehennemdeydin?"

Nayeon"Jennie hoca senin evinde kalıyor ne demek?"

Momo"Okulda h kimsenin takip isteğini kabul etmeyen Jennie hoca senin takip isteğini kabul etti ne demek?"

Şaşkınlıla"Ben Jennie hocayı takip ediyorum? Ben onun hesabını bile bilmiyorum ama?"

Jimin" telefonu bak"

"Hesap ismi ne?" Sordum gerginlikle.

Jungkook" Ruby_ Jane "

Hesap ismini yazıp arama tuşuna bastım. Az sonra oluşan sayfayla yüzümde gülümseme oluşmuştu.

Bu okula başladığım gün  ana sayfama düşen ve bir süre incelediğim sayfaydı. Ama nasıl takip etmiştim ki?

"Okula geldiğim gün. Derse daha vardı ben de istagramda gezinmeyi karara almıştım. Ana sayfama düşmüştü ben de incelemiştim hesabı. Zamanın nasıl geçtiğinden haberim olmamıştı, telefonu alel acele kapanmıştım. O zaman olmalı"

••••
Bir hafta boyunca başımdan ne geçmiştise hepsini anlatmıştım.

Tek tek hepsinin yüzünü inceledim ,garip bir şekilde durmuşlardı.

İlk tepki Lisa'dan gelmişti"Bence bu kadın sana karşı boş değil "

"Her neyse ya. İşiniz yoksa okuldan sonra sizi yemeğe çıkartmak istiyorum."

Hepsi bir ağızdan"Beleş nereye biz oraya "

Jimin"Canım arkadaşım sen bitanesin"

"Evet biliyorum " dedim saçlarımı savurarak.

••••

Sıcak kahvem önümde Romeo ve Juliet kitabıyla kütüphanede oturmuştum. Kendimi buradayken huzurlu hissediyorum.

Sensitive Hearts Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin