12.

188 26 44
                                    

"Gerçekten sessiz biri misinizdir ?"
Gülümsedi, "Kimin dinlediğine bağlı"
           
                                            Stephen King

••••••••

Sakinliğin hakim olduğu küçük ve tatlı bir restoranda cam kenarı masalardan birinde oturmuştuk.

"Hadi ne isterseniz sipariş verin"

••••

"Yavaş lan elinizden alan yok ya ? Açlıktan çıktınız bu ne biçim yemek yeme şekli" dedim onların haline gülümseyerek.

Nayeon"Beleş yemeğin tadı başka oluyor "

Lisa ciddi bir ifadeyle masalardan birini inceliyordu. Onun baktığı masaya bakınca Kai hocayla bir kadını yemek yerken görmüştüm.

Ortalık masalarda oturdukları için biz onları rahatça göre biliyorduk. Kadın arkası bize doğru oturduğu için onu göremiyorduk.

Kai sürekli gülümsüyor masadaki kadının elini tutuyordu.  Bizi göstererek önündeki kadına bir şeyler söyledi.

Kadın bize doğru dönünce onun Jennie olduğunu farketmiştim. Güven veren bir gülümseme sundu bize. Karşılık olarak gülümsedim.

Gerçek bir gülümseme değildi benimki, çoğu şey gibi sahteydi.

Kai meydan okurcasına gözlerimin içine bakarak cebinden bir kutu çıkarmıştı.  Tahmin etmek zor değildi yüzük kutusuydu.

Kalbimde hissettiğim sızı nefes almamı zorlaştırıyordu.

"Üzülme, daha güçlü olman gerek" dedi yanımda oturan Momo sırtımı sıvazlayarak.

Daha fazla bu görüntüyü izlemek istemediğim için "Bitirdiyseniz hadi burdan gidelim" dedim zor çıkan sesimle.

Onlar da beni anlamış olacaklar ki hemen ayaklanmışlardı.

"Hesabı ödeyip geliyorum" dedim kasaya doğru giderken. 

Kısa sürede hesabı ödeyip geri dönünce  onunla göz göze gelmiştim. Gözlerimde nasıl bir duygu barındıyordum bilmiyorum ama kalbimdeki sızı geçmiyordu.

"İsterseniz bana gidelim hatta bende kalın bu gün " dedim arkadaşlarıma doğru.
•••••

Bizimkilerle bahçede oturmuş eski anılarımızdan bahs ediyorduk.

Beni soracak olursanız kırgınım, kızgınım.Sevdiğimi daha yeni kabullenmişken onu başka biriyle görmek canımı yakmıştı.

En çokta aynı hatayı yeniden yapmaktan korkuyorum.

Jungkook " E kararınız ne geziye gelecekmisiniz ?"

"Ne gezisi?" Diye sordum önümdeki biradan yudumlayarak.

Reşit olmadığı için içimizden sadece Lisa meyve suyu içiyordu.

Sensitive Hearts Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin