4

302 32 10
                                    

Sabah Chaeyeong'un mükemmel sesiyle mükemmel çığlıklarıyla uyanmıştım.

Bir sıgara alıp balkona çıktım, etrafı incelerken gözlerim karşı evde melek gibi dans eden kadında takılı kalmışdı.

Chaeyeong " Neye bakıyorsun sen öyle?"

"Hiç -hiç bir şey "

Hadi ama yine mi kekelemiştim. Rosé yanıma gelmiş karşı eve bakmış sinsi gülüşle konuşmuştu.

"Belli belli bir şeye bakmadığın "

.....

Birimkilerle konuşup bahçeye çıktım bizimkileri bahçede görünce konuştum

"Lan gerizekalılar konuştuğumuz daha 5 dakika bile diğil ne çabuk geldiniz siz ?"

Jungkook "Aynı sitede oturuyoruz ya "

"İyi de size ne oldu pişmiş kelle gibi sırıtıyorsunuz ?"

Lisa"Karşıdaki evin kime ait olduğunu biliyormusun ? "

"Lisa sen salakmısın ? Ben daha dün geldim ne bileyim evin kime ait olduğunu?"

Lisa"O da doğru"

Momo"Karşıdaki evde Jennie hoca oturuyor"

Gözlerim önüne sabah dans eden hali gelince kendim bile bilmeden gülümsedim .

Jimin "Bak bak gülüşe bak "

"Yeter artık ama ya "

Nayeon" İtiraf et etkileniyorsun ondan "

"Salın arkadaş beni "

Chaeyeong meyve şireleriyle bahçeye girince konuştum

"Tanıştırayım Park Chaeyeong benim çocukluk arkadaşım ve  okulunuzun yeni  tarih öğretmeni "

_____

Momo" E Jisoo naptın bunca yıl boyunca orada ?"

"5 yıl boyunca 8 okul değiştim o kadar güzel anılarım yok "

Nayeon"Tanrının cezası naptın da 5 yılda 8 okul değiştin ?''

"Hiç bir şey"

Eski anılar köyü sohbetlerden sonra Jimin'in beklenmedik sorusu üzerine garip bir sakinlik hakimdi ortama.

Jimin"Bunca yıl boyunca hiç sevdin mi birini ?"

Sensitive Hearts Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin