Klassik hafta sonlarından sonra Rosé'le birlik okula gitmek için evden çıkıyorduk.
Karşı evin kapısı açılmış ve o çıkmıştı evden dizlerinin üzerinde duran mavi elbiseyle,salık bıraktığı saçlarıyla o kadar güzel duruyordu ki, kelimelerle anlatmak yetmez.
Aramızda 10 metreden de kısa bir mesafe vardı.
"Günaydın hocam"
Gülümsemiş "Günaydın Jisoo" diye cevap vermişti.
Rosé"Jennie hanım bu mu? "
"Evet" diye cevap verdim.
Chaeyeong yüzünde yarım bir sırıtışla "Demek dün hayran hayran onu izliyordun " demiş ve Jennie hanım'a doğru yürümeye başlamıştı.
Rosé "Hocam Jennie hocam "
Jennie" Buyurun tanışıyormuyuz ?
Rosé "Ben Park Chaeyeong okula yeni tarih öğretmeni olarak atandım da acaba size müsaitse bu gün bizimle birlikte gelirmisiniz okula ben yabancıyımda, bana okulu tanıtsanız"
Susmayan telefonumla dikkatimi telefona vermiştim, bizimkiler yine beni gömüyordu.
Rosé'nin beni sesle işiyle bakışlarımı ona çevirdim.
"Bir saattir seni sesliyorum aklın nerde senin ?"
"Bizimkiler mesaj atmıştı ona bakıyordum "
Rosé"Hadi gidelim "
Jennie hanım öne Rosé arkaya oturmuştu. Derin bir nefes alarak arabaya bindim.
Arabanın anahtarını almamıştım.
"Ben anahtarı almayı unutmuşum da alıp geliyorum"
Rosé " Artık aklın neredeyse"
"İnanmıyorum Chaeyeong sende mi ?
Rosé"Evet "
Jennie"Öğretmeninle böyle konuşman hiç hoş değil Jisoo?''
Tam bir şey diyecekken Chaeyeong'un konuşmasılya sustum
Rosé "Benim için sorun yok Jennie hanım. Jisoo benim çocukluk arkadaşım "
Odama girip çalışma masasının üzerinde duran anahtar ve kulaklığı alıp arabaya bindim.
Arabanı saran kokusu o kadar güzel di ki sanki cennetti.
______
Ellerim titriyor kalbim gereğinden fazla atıyordu. Sadece 3 -4 defa gördüğüm kadının bunu bana yapması doğru mu?