Balıklar da ağlar, haberi olmaz denizin.
••••
Dövsen bela siksen zina amk.
Napayım? Öldüreyim mi Jak piçini ?İçimden öyle bir canavar çıkmıştı ki, gözüm dönmüştü resmen.
Bizimkiler de geldiğinde beni köşeye çekerek sakinleştirmeye çalıştılar.
"Neler oluyor"sesi yükseldi sınıfta.
Jennie'nin yanında gelen okul doktoru Han yerde yatan piçlerle ilgilenmeye başladı.
Jennie" kim yaptı bunu? " Diye sordu sinirle.
Ayvayı yedin Kim Jisoo.
Hem de nasıl.
Hiç düşünmeden "ben"diye cevap verdim.
Gözlerinde hayal kırıklığı yarandı.
"Neden?" Diye sordu sesini sabit tutmaya çalışarak. Ne diyecektim kıskandığım için mi?
Yerde yatan çocuklarla ilgilenirken "odama geç" dedi telepkar bir şekilde.
•••••••"Neden yaptın, çocuğun çenesi kırılmış?" Dedi gayet sakin bir sesle.
"Söyleyemem,ama Jak için bu bile az "
Tam önümde durdu,eğdiğim başımı zarif elleriyle çenemden tutup yavaşca kaldırdı, ona bakmamı sağladı.
Jennie"Neden?"
Bıkkın nefes verdim.
"Sevdiğiniz kişiye birisi sizin yanınızda kötü sözler söylese yapardınız?"
Durdu,düşünüyordu sanki.
"Sert tepki verirdim muhtemelen ama senin gibi yapmazdım." Diye cevap verdi soruma.
Alaylı bir gülümseme yerleşti yüzüme
"Yalan söylüyorsunuz. İkimizde bunun böyle olmayacağını biliyoruz."
Jennie"Konuştuklarına dikkat et çocuk" dedi bir eli havadayken.
Gözlerimi sıkıca yumup o tokadın gelmesini bekledim ama öyle olmadı.
Gözlerimi açtığımda işaret parmağıyla kapıyı işaret ederek"Hemen müdürün odasına. Defol gözümün önünden "
•••••
Kalbim kırık bir şekilde halamın odasının yolunu tuttum.
Kapıyı tıklatarak içeriden 'gel' komutu verildikten sonra içeri girdim.
Moonbyul"Yine mi?"
Usulca kafamı evet anlamında salladım.
Moonbyul"Neden?"
"Bir öğretmen hakkında akıl almaz sözler söylüyordu"