Bölüm 16: Gebeyim Sülüman

49 1 1
                                    


***Yıllar sonra***


"İşte babanızı böyle kaptım çocuklar. O kadar büyük savaşlar verdiğim yetmedi, bir de iki sene peşinde koşturdu bu hıyar beni! İki sene sonra evleneceğimizi bilsem katil olur muydum ben? Ola da bilirdim, bir hayli zevkliydi ama önemli değil. Artık Miraç gibi yakışıklı bir kocadan nur topu gibi iki çocuğum oldu. Oyyy, canlarım benim! Aynı anneniz gibi su aygırına benzediniz ama olsun, yine de benim çocuğumsunuz. Kardeşleriniz doğunca onları yemeyin ama olur mu?"

Çocuklarımı kucaklayıp yatakta uyuyan Miraç'ın yanına getirdim. Çocuklarım koşup babalarına sarılınca Miraç uyandı, üzerindeki ağırlıklar ile bir süre güreşti.

"Gücünüzü de annenizden almışsınız!" deyip bir soluklanmaya çalıştı. Miraç'ın beni iki sene peşinden koşturduğu yalan değildi ama o iki sene içinde ben de onu peşimden koşturmuştum. Düğünümüz iptal olduktan sonra işler biraz daha karmaşıklaşmıştı ama sonunda Miraç'tan dördüncü çocuğumu da garantilemiş, altı ay sonrasına kucağıma almaya hazırlanmıştım.

"Ne mutluyuz değil mi Ebubekir Miraç?" diyerek yanına uzandım kocacığımın. Yazık, adam benimle beş sene yaşayınca hemen göbek bağlamış ve keliyle barışık yaşayamaya alışmıştı. Bir boyunun kısa olduğuna ikna edememiştim ama Allah'tan beni kaldırabilmek adına spora yazılıp sahici kaslar yapmıştı da oradan yırtıyorduk.

"Çok mutluyum karıcığım!" dedi o da. Spidermanlı bokseri ile çok sevimli durduğundan orasını burasını mıncırıp onu sevdim.

"O zaman kesin olarak dokuza tamamlıyor muyuz?"



Eyvah! Son ÇaremHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin