Váradi Natasa vagyok baráti körben csak Nati. A barátnőmmel élek 2 éve 18 évesek voltunk amikor úgy döntöttünk összeköltözünk ő az éneklésből él én a táncból. A suli után nem volt kérdés mit akarok csinálni persze a tánc mellett könyveket írók eddig kettőt adtam ki aminek nagy sikere volt. A barátnőm híres énekes ezért mindig elkísérlem a koncertjére és ő a versenyeimre. Soha nem voltam oda a kapcsolatokért viszont a barátnőm annál inkább kis buta nehéz neki elmagyarázni hogy vannak olyan fiúk akik csak az egyéjszakás kalandokért élnek. Összesen 2 exem van mindkettőt megbántam hogy egyáltalán összejöttem vele. Magamról annyit hogy edzek vigyázok nehogy elhizzak voltak kemény baleseteim is de még élek a tánc evel jár.
Jelenleg 20 éves vagyok Budapesten élünk én vagyok az idősebb pontosan 2 hónappal.
Van egy öcsém róla később. Itt lenne szerény személyem.Kocsis Flóra lenne a legjobb barátnőm több éve. Olyan mintha testvérem lenne a hugicám a családját imádom az anyukája kedves aranyos. Az én családom az övével nagy barátságban vannak. Ami valljuk be jó. Gyönyörű alkat szép arc és persze a hangja valami álom. Neki is 2 exe van ami bőven elég.
Váradi Zalán kedves öcsém kapcsolatunk nagyon jó sokszor lehozom Pestre szórakozni. Ő 17 éves de lassan 18 istenem hogy mennyire telik az idő. Ez most olyan volt mint egy büszke szülő.....
Kosarazik hát nálam magasabb úgyhogy 4 év van köztünk szóval nem volt kérdés neki sem a sport. Mondjuk ki kurva helyes. Mindketten szőkék vagyunk. Hát....ja.
YOU ARE READING
Elveszett lélek BRÚNÓ. FF.
RandomElveszett lélek....... Egy csaj aki a szerelem ellen van viszont pár hónapon belül megváltozik a véleménye egy hülye fiatalember miatt