Másnap reggel a nővér jött ellenőrizni a dolgokat.
-Jó reggelt Nati!-köszönt igazán aranyos csajszi.
-Jó reggelt.
-Nemsokára mehetsz haza gondolom már várod.
-Igen már jó lenne othon lenni végre de figyelj lehet olyan hogy amíg kómában vagyok addig hallom a külvilágot vagy látom.-nem tudtam hogy magyarázzam el mert tuti hülyének néz ha azt mondom kiszáltam a testemből és láttam mindent.
-Hát valószínűleg amit te akarsz mondasz az az hogy az agyad amit hall mert az tény hogy mindent hallasz azt elképzeli előtted és azt látod de nem biztos hogy úgy történt ez a jelenség olyan mint egy álom vagy ilyesmi.
-Aham jó köszi.-elővettem a telefonom és tényleg Petivel nem is beszélgettünk akkor ez mind egy álom volt. Kiment majd megint magamra maradtam az óra 12 ütött és hívott Bruno.
-Igen?
-Szép jó reggelt mindjárt menyek érted.
-Jolvan nem mintha tudnék bármit is csinálni.
-Na ne busulj menyek azt mindjárt jobb kedved lesz.
-Jo várlak Bruno kapitány!-leraktam azt vártam mert amúgy mást nem tudnék.
Lassan megjött Bruno és a nővér mankóval.-Na eljött végre ez is.-mondta a nővér átnyújtotta a mankókat kis szerencsétlenkedés után sikerült használni és el indultunk.
-Látod nem olyan rosz!
-Vicces vagy!
-Jolvan gyere inkább.-megfogott és úgy vitt ki. -Így gyorsabb.
-De ne na nehéz vagyok.
-Ne hülyéskedj alig vagy 168cm szoval nem vagy nehéz.-kivitt a kocsihoz.
-Akkor flóra átköltözött már?
-Még nem de Valószínűleg az lesz hogy vesznek egy házat mert Peti nem akar velünk lenni hát ugye gondoljunk a singlikre is.
-Megértem őt.
-Hát ja viszont veled mi lesz az öcséd is elköltözik ?
-Megoldom egyedül.
-Vaaagy hozzád költözek?
-Bruno nem kell miattam Lacit se hagyd ott.
-Laci el van a csajával.
-Biztos?
-Igen biztos.-hazaértünk nehezen de bementem a házba Bruno jött utánam. Ahogy bementem flóra egy szoros öleléssel fogadott Zalán szokásosan ölelés közben felemelt. Leültünk a kanapéra.
-Na és ki mikor költözik?-kérdeztem.
-Én találtam házat nincs innen messze.-magyarázta Zalán.
-Hát nem hiszem hogy el akarok költözni ameddig ilyen állapotban vagy.
-Nyugi itt leszek ennek a csodának.-ha ebbe nem pirultam bele akkor semmibe.
-Biztos?
-Persze!
-Hát jó akkor ez esetben Milan már talált egy házat és pár nap múlva.
-Aham.-nekiöltem Brunónak mert hát álmos voltam na.
-Nati?
-Fel akarsz menni aludni?-csak megráztam a fejem azt elaludtam.
Már arra keltem hogy Bruno is alszik én rajta valószínűleg filmet nézett. A fejem a hasán a két keze a hátámon. Felültem magamhoz vettem a botokat és ki ügyetlenkedtem magam a konyhába senki sehol. Elővettem a telefonom aztán elkezdtem a médiát pörgetni. Semmi extra nincs úgyhogy elkezdtem írni a könyvem. -Na hogy vagy?-leült mellém.
YOU ARE READING
Elveszett lélek BRÚNÓ. FF.
RandomElveszett lélek....... Egy csaj aki a szerelem ellen van viszont pár hónapon belül megváltozik a véleménye egy hülye fiatalember miatt