6 rész

324 11 0
                                    

Viszont Brunó már a melkasomon pihen aranyosan és ölel. Ahhh lehet hogy tetszik de nem akarom szeretni.
Visszaaludtam azzal hogy lehet keresztanya leszek.
Reggel viszont már amikor kinyitottam a szemem már senki nem volt csak Brunó de ő aludt igaz már nem rajtam csak félig mert a másik fele már a földön volt. Felkelni semmi kedvem nem volt szóval vissza akartam aludni ha nem zavarnak meg.

-Jó reggelt tubicák.-jött Flóra és felhúzta a redönyt így kisütte a szemem a nap felnéztem Laci az ajtóban ált és nézet a fejem visszadöltöttem és megvakartam a szemem. Brunó is nyöszörögni kezdett.

-Hogy tudtok ennyit aludni?-kérdezte Spacc.

-Csukott szemmel.-motyogta Brunó.

-Na szálj le rólam.

-Mindjárt!

-Brunó légyszíves szálj le rólam.-erre bennébb gurult én meg sikeresen fel tudtam kelni. Nem tudom hol van a szemüvegem de mindegy. -Hány óra?

-Kereken 1 óra kedvesem és holnap neked verseny és délután edzésed lesz szóval addig kapd össze magad zsipkerozsika hajrá.-átmentem a szobámba valamit felkapni magamra. Végül egy fehér nike melegítő és egy bő póló amin I hate you felírat szerepel. Nagyon kedves pólóim vannak. A hajamat szokásosan lazán felkontyoltam a fejem tetejére és a szemüveg a fejemre csak nem menyek semminek neki. A kekszi pink papucsban kicsasszogtam a konyhába. Az asztalnál ült mindenki Flóra reggelit csinált.

-Jó reggelt!-köszöntem amire sorban jöttek a válaszok.

-Ember nem azért vettél tegnap egy csomó ruhát hogy most így nézz ki!-pattogott Flóra ami érthető de majd ha menyek edzésre.

-Jó majd de most na majd délután.-elkezdtem lefőzni a kávém eszembe jutott hogy meg kéne nézni és folytatni a melót szóval kell a tablettem. Vissza indultam a szobába de arra nem számítottam hogy az ajtó nincs teljesen nyitva és telibe nekimentem szerencsére csak a vállamat ültem be. -Hogy rohadnál meg.-ezt végignézték a fiúk és hangos nevelésbe kezdtek.

-Én már nem mondok semmit!-fogta a fejét Flóra. Kivittem a teblettem a még mindig szakadva röhögö bandához.

-Minden reggel valaminek nekimész mert ahányszor mi itt vagyunk reggel ennyiszer történik ez meg.-magyarázta Peti röhögve. Igaza van.

-Ha valaki megnézi a lábam azt hiszi megvertek pedig csak minden reggel nekem jön valami.

-Mi volt ez a koppanás?-jött ki brunó álmosan.

-Nekem jött az ajtó.-erre ő is röhögni kezdett.

-Mutasd a lábad.-kérte Laci felhúztam a nadrágom és tényleg. -Uuu tényleg dikk ti verekedtek?

-Öt ha szembeállítanám valakivel hogy verekedjem akkor kezet fogna vele vagy a fehér zászlót lóbálna a levegőben.-magyarázta Flóra igaza van. Még egy darabig elnevettek azon milyen szerencsétlen vagyok közben én ittam a kávém és írtam. Aztán mindenki reggelizett már 2 óra volt vagyis 2:23 szóval ideje készülődni. Feláltam és bementem a szobámba készülődni. Na akkor valamit hozzunk ki. A hajamat befontam kettőben külső fonásban elől két pici tincset hagytam. Fura de tetszik az outfitt.

(a kalap nem tartozik bele :D)

Összepakoltam a táskába és kimentem egyből Flóra dugta ki a fejét.

-Haladunk én azt mondom kurva jól nézel ki garantálom ha két héten keresztül így öltözöl olyan pasid lesz tyhuu anyukám.-ájuldozott előttem.

-Mondtam nem akarok barátot remélem tiszta és világos!

-Ahj nem baj úgyis szerelek neked valakit.

Elveszett lélek BRÚNÓ. FF. Where stories live. Discover now