-Ne szépen amúgymeg van barátod?-éreztem hogy valaki megfogta a kezem mitsem foglalkoztam vele kezdtem volna a mondandóm.
-N....
-Van.-enelte fel a kezünket Peti meglepődtem de persze van barátom
-Chhh semmirekellő liba.-otthagyott én csak néztem előre lefagyottan.
-Na látod nem volt rossz.-nyugtatott Flóra. -Annyira....
-Megfagyott a véred vagy mi?-hadonászott előttem Peti.
-Mondhatjuk úgy is.-megfordultam enni kezdtem. -Amúgy meg köszi.
-Nincs mit. -megkajáltunk aztán a gerle pár kitalálta hogy ők elmennek sétálni mi meg húzzunk haza. Jó nem így de erre utaltak. Mi mariccsal vettük az adást már csak haza kell jutni. Hivtunk taxit és Milan mondta hogy jöjjön nálunk és majd elhozza. Megérkezdtünk kinyitottam a házat.
-Szóval helyezd magad kényelemben van ps meg FIFA szóval elleszel.-vázoltam a dolgokat.
-És te?
-Főzök.-ledoptam a táskám ő is leült a kanapéra indította a FIFat. A konyhába főztem csörgött a telefon.
-Telefon!-kiabálta ki.
-Hallom.-odasétaltam az öcsém hivott. -Mondjad öcskös.
-Szia annya megy Pestre ma este és azt mondta ha otthon vagy akkor eltesz és maradjak nálad pár napot.
-Ithon vagyok de nem egyedül ha téged nem zavar gyere.
-Oke akkor majd csengetek csók.
-Szevasz.-leraktam Peti rám nézett ilyen mondjadmarmivan fejjel. -Jön az öcsém pár óra múlva.
-Ja oké.-visszamentem főzni nagy szívfálydalommal. A kaja kész Peti fifazik az öcsém sehol. Felmentem átöltözni felvettem egy melegítőt fölé egy bő pólót amin a csodálatos felirat szerepel hogy Love joke. Ezek a pólókat általában karácsonyra kapom. Lementem leültem Peti mellé. -Te nagyon szerelem ellenes vagy.-nézett végig rajtam.
-Meglehet kaját?
-Jöhet.-a konyhában raktam neki is a bolonyaiból majd kivittem ahogy letettem csengettek. -Bolonyai?
-Aham mindjárt jövök ez vagy az öcsém vagy a gerle pár.-kisétáltam a kedves öcsém ált ott kinyitottam szembesültem vele hogy túl alacsony vagyok mert az öcsém egy fejjel magasabb. -Szevasz öcsi!-megöleltem majd beletúrtam a hajába.
-Szia te még mindig törpe vagy.-a táskáját ledobta az ajtóba és bennébb jött.
-Szóval ő itt az öcsém Zalán.-mutattam be mire Peti csak engem és öt nézte felváltva.
-Marics Peti amúgy az öcséd olyan mintha a bátyád lenne má nem azért.-röhögött a két fiú.
-Jó ebben van valami éhes vagy?
-Háh amúgy igen.-leült Peti mellé elkezdtek fifázni kivittem a kaját.
-Najó akkor én menyek fel ti ellesztek gondolom.
-Persze amúgy este elmennék bulizni.
-Egyedül nem mert ha valami bajod lesz anya engem öl meg én meg nem járok bulizni szóval ha Flóra menyen akkor igen!
-Nemár Flóra nem fog eljönni amúgyis ő hol van?
-Randin azthiszem de akkor ha hívlak megveszed a telefont és érted menyek majd.
-Joh amúgy meg miért nem jársz bulizni?-erre nyomos indokom nincs annyi hogy nem szeretem de Peti ezt végig csendben hallgatta.
-Csak, na én menyek.-felmentem a szobámba írni kezdtem pár óra múlva már sötét volt mind a nappliba voltunk Zalán készült bulizni.
YOU ARE READING
Elveszett lélek BRÚNÓ. FF.
RandomElveszett lélek....... Egy csaj aki a szerelem ellen van viszont pár hónapon belül megváltozik a véleménye egy hülye fiatalember miatt