15 rész

278 15 0
                                    

Hazaértünk az úton beszélgettünk Laci már várt aval az indokkal hogy éhes. Gyorsan összedoptam nekik egy pizzát aztán elmentem átöltözni. Felvettem a pizsamám ami rövidnadrág és spagetti pántos topp ezek vörös és fehérek. Visszamentem a nappaliba egy takaróval. Beraktam egy filmet elhelyezkedtem majd néztem. Brúnó is csatlakozott.

-Hozok csokit kérsz?-kérdeztem tőle amire bolintott kimentem a konyhába elővettem két tábla csokit és visszamentem ő már arra kidőlt a kanapén. -Na szedd össze magad.

-Miért rajtam is elférsz.-magára rántott így a mellkasán landoltam amihez egy kisebb sikítás társult. -Hallgass Lasza felkel azt vége a nyugalomnak.-elhelyezkedtem aztán csendben néztük a filmet. A végére egyikünk sem aludt.

-Én menyek aludni jóéjt banani.-feltápászkodtam róla.

-Jóéjt szöszi én is menyek.-felindultam ő jött utánam mielőtt bement volna a szobába rácsapott a seggemre.

-Barom.

-Mondtam hogy jó a segged.-erre tovább indultam a saját szobámba kint erős vihar volt a szél hangos és az eső erős volt. Lefeküdtem aludni de a sok dörgéstől nem tudtam aludni. Felvillant a telefonom.

Bubuskám❤:Tudsz aludni vagy félsz?

Szöszi 💞❤:Talán...

Bubuskám❤:Gyere át tudom hogy félsz. 🙃

Szöszi💞❤:Jolvan menyek.

Vettem az energiát és felkeltem és átmentem nem is kopogtam csak bementem.

-Gyere ide szöszi.-felemelte a takarót és bemásztam mellé magára húzott és a hátam simogatta.-Kibékültél már az érzéseiddel szöszi?

-Valaki nagyon türelmetlen.

-Persze hogy az még a végén más nyúl le.

-Úgy ismersz engem mint aki könnyen adja magát ismeretleneknek?

-Hát Laci nem ismeretlen.-erre felnéztem rá.

-Te tényleg Lacira vagy féltékeny amikor mi majdnem mindig együtt vagyunk?

-Igeeeen?

-Te mindig ilyen féltékeny típus vagy?

-Persze akit szeretek arra vigyázni kell de tudod én mit nem szeretnék?

-Mit?-mind ketten egymás szemébe néztünk.

-Várni rád.-elmosolyodtam .

-Akkor nem kell.-mondtam gyengén erre a válasz is gyenge volt hisz lassan megcsokolt közben kinn világ katasztrófa van mi meg itt romantikázunk.

-Nati megtisztelnél aval hogy végre leszel a barátnőm amire már több hónapja várok.

-Talán.-elnevettem magam amire ő komoly fapofával nézett. -Igen leszek.

-Na végre.-ledöntöttem a fejem a mellkasára ő átölelt. A vihar nem is zavart már annyira mindketten elaludtunk. Olyan 3 óra felé lehetett amikor újra nagyon durván villámlani kezdett. Hirtelen arra riadtam fel.-Nincs semmi baj.-nyugtatott megfogta a kezem és összekulcsolta a kezünket. Na ez biztonság.

Reggel 9kor keltem mert ma ebéd szóval kell készülni. Kimásztam mellőle átmentem a szobámba. Megfésülködtem aztán lazán felkontyoltam semmit nem raktam az arcomra. Igaz már hideg van de a fűtés megy szóval meleg van

Felraktam a szemüvegem és leindultam. Pont Bruno is akkor jött ki a szobájából.

-Jó reggelt bubuska.-megöleltem majd adtam egy gyors puszit a szájára.

Elveszett lélek BRÚNÓ. FF. Where stories live. Discover now