-De nézd ott vannak olyan ruhák is.-mutattam arra ahol bő ruhák voltak.
-De olyanból áll sz egész szekrényed na menny.-eltolt a toppokhoz a fiúk megoszlottak Milán jött Flórával utánam meg Brunó jött Laci meg Peti elhülyültek a kalapokkal.
-Nem értem mi baja a mostani ruháimmal.
-Szerintem az is jó de nyárra jobb lenne valami újítás.
-Soha nem volt rajtam ilyen.-mutattam egy fűzzös toppot.
-Akkor itt az ideje na menny.-még kezembe nyomott párat majd bementem felpróbálni. Közben hallottam hogy megjön Flóra. Először egy ujjatlan fekete toppot vettem fel. Nem tetszett magamon. Kimentem és Flórara néztem.
-Anyám megtört a jég végre.-még sorra mutatta a rövidnadrágot hát nem a legjobb.
-Muszály ilyneneket?
-Igen sokkal jobb táncos vagy és jól nézel ki szóval miért ne?-megvettünk egy csomó nyári ruhát hát igen pár napja kezdődött a nyár.
-Ezeket elviszem a kocsiba és jövök.-két nagy szatyorral nem akartam egész végig menni
-Várj segítek.-kivette a kezemből az egyiket Brunó. Visszaindultunk a kocsihoz közben jól elbeszélgettünk.-Miota táncolsz?
-Hát 6 évesen kedtem aztán most 20 vagyok.
-Az szép és amúgy te voltál a boltban papucsban?-erre nekem is nevetnem kellett.
-Igen általában így menyek mert közel van és akkor miért ne?
-Igaz csak még nem láttam senkit igy boltba menni.-nevetett
-Sokan mondták hogy fura vagyok.
-Nem igaz csak meghúzódó aranyos.-erre olyan vörös lettem mint még soha
-Köszi.-beraktuk a cuccokat majd visszamentünk. -Amúgy Milánnak tetszik Flóra?
-Hát nekünk nem mondott semmit de nagyon úgy néz ki.
-Hozzuk össze őket.-felnéztem rá mosolyogva.
-Oke csináljuk és amúgy szemüveg nélkül mennyire látsz?
-Hát látok de mondjuk ma reggel is nekimentem a széknek a színeket látom de a formák már homályosak.
-Szegény kontaktlencséd van?
-Van de csak fellépésen használom amúgy meg jó a szemüveg is nem szép de az már más kérdés.
-Szerintem cuki.-na tessék mint a vörös bor az arcom. Visszamentünk addig a többiek kitalálták hogy mennyünk mekibe utána moziba. Beültünk enni én kusba a sarokban és halgattam ahogy beszélgetnek. Utána a moziba mentünk valami horrorra fizettünk be. Az ülésrend a következő Laci Brunó Én Flóra Milán Peti. Elkezdődött a film amúgy jó volt csak ilyesztő. A végén amikor fény lett vettem észre hogy Brunó kezét szorítom lenéztem rá.
-Úristen mióta fogom?-nevettem egyet ahogy ő is.
-Hát már egy órája nem érzem a kezem.
-Bocsi miért nem szóltál?-nevetünk már mindketten.
-Semmi baj nem valami barátságos a film szóval hagytam.-kimentünk a moziból a nagy fény csapott meg. -Na hova tovább?
-Mi mennyünk a Libribe mert megígértem neki.-mondta Flóra.
-Akkor mehetünk.-megfogtam a kezét és húztam a fiúk is jöttek utánunk.
-Hátha kint van a tiéd is.
-áhh tuti nincs.-elkezdtem válogatni a könyveket.
-Nati gyere már ide!-szólított Flóra
-Miaz?-felemelt egy könyvet ami az enyém volt.
-Úristen!-mondtam közben én is megnéztem.
-Mondtam megmondtam.
-Mit mondtál meg?-kérdezte Laci.
-Kinn van a könyve.-mutatta fel Laci kivette a kezéből én körbenéztem és láttam hogy Brunó Milánnak magyaráz.
Kiválasztottam három könyvet amit Flóra kifizetett. -Boldog vagy?-nézett rám.-Igen!-odamentünk hozzájuk megdumáltuk hogy mennyünk el az állatkertbe. Elindultunk ugyanúgy a három kocsival hamar odaértünk.
Kiszáltunk vettünk jegyet azt útnak indultunk elől ment Milán mellette Flóra.-Alakul a monekula.-sugtam neki közben rájuk néztem.
-Ja ebből lesz valami.-sorban megnéztük az állatokat elértünk a kígyókat valamiért sötét volt bent.
-Jézus mekkora!-mutattam egy méretes kityora. Mentem a sötétségben majd hirtelen nekimentem valakinek. -Jaj.
-Megijedtél?-nevetett Brunó akkor neki mentem ezek szerint.
-Nem vicces nem látok semmi plusz fel kell rátok nézni ami már fárasztó.
-Na add a kezed még a végén eltévedsz mint szamár a ködben.-megfogtam a kezét majd mentem utána hát az én kezem az övéhez eltűnik. Kiértünk a sötétségból és elengedte a kezem. Elindultunk tovább elértünk a medvékhez.
-Maciiii.
-Nézd már.-bökött meg Peti és mutatott egy irányba ahol Milán és Flóra smárolnak.
-Az anyámat.-nézte Brunó is.
-Cukik!-állapitottam meg. Visszaindultunk elől a két szerelmesünk hátúl mint egy banda.
-Dik a szerelmesek.-mondta Laci egész végig így mentünk tovább. Inkább most Lacival beszéltem az élet nagy dolgairól igazából én csak halgattam.
Visszamentünk a kocsihoz. -Na még mennyünk valahova vagy haza?-Gyertek hozzánk filmezni.-ajánlotta fel Flóra. Mindenki rábolitott majd meg indultunk hozzánk. Mi értünk haza legelőször hát kimás kinyitottam az ajtót majd felmentem átöltözni. Egy fekete melegítőt vettem pulcsival. Fujtam kicsi parfümöt hát most miért ne.
Lementem mindenki itt volt a nappaliba ültek. Rendeltünk pizzát majd beraktam egy filmet. Én Brunó mellett ültem egyszercsak a vállamra hajtotta a fejét csukott szemmel mivel már mindenki majdnem aludt én lefolyt a kanapéról. Én és Milán van voltunk ébren. Olyan aranyosak voltak ők ketten Flóra rajta aludt Milán meg a hátát simogatta.
Rámosolyogtam nem akartam felkelteni senkit ezért inkább instán írtam rá.Nati_Váradi:Olyan aranyosak vagytok, együtt vagytok?
Milo_valmar:Igen de azért ahoz képest hogy nincs semmi kőztetek Brunóval elég közel vagytok.
Nati_Váradi:Csak barátok de nektek sokáig.
Milo_valmar:Köszi <3
Így mi elbeszélgettünk instán mégis egyszobába voltunk. Brunó hajat kezdtem simogatni közben a filmet néztem.
Milo_valmar megemlített a történetében
Kaptam a következő értesítést rá néztem ő csak mosolygott. Megnyitottam azt a retinám kisült. Minket fényképezett le aval a szöveggel. Banani el van kényesztetve 💀 .
NatiVáradi: Why? 💀🤌
Milo_valmar:☺
Leraktam a telefonom majd megpróbáltam felkelni lassan probáltam kimászni de Brunó átölelt és morogott valamit. Milán csak csendben nevetett egyet. Beletörődtem hogy innen már nem menyek sehova. Már majdnem aludtam de azt éreztem valami nem jó hisz nem csak Brunó van szinte telibe rajtam. Fura érzés azok a pillangók feléledtek. De nem nem lehet mert nem lehetek szerelmes.
Én egy elveszett lélek vagyok. Evel a gondolattal aludtam el.
Éjjel már arra keltem hogy Milánék sehol gondolom elmentek aludni a szobába.
YOU ARE READING
Elveszett lélek BRÚNÓ. FF.
RandomElveszett lélek....... Egy csaj aki a szerelem ellen van viszont pár hónapon belül megváltozik a véleménye egy hülye fiatalember miatt