Akkor vettem észre ahogy a hajam bizgeráltam hogy a hátamnál jönnek a fiúk. Valamiről beszéltek felét hallottam kb.
-Amúgy jól néz ki aranyos lány.-mondta az egyik.
-Jah de nekem inkább legyen bátor egy lány mint meghúzódó.-mondta a másik.
-Hát nekem legyen aranyos szép kicsit visszahúzódó de poénos nameg tudjon kiöltözni ha kell de ne nagyon tudod a határ.
-Persze tudom.-mosolyogtam előre mint egy hülye.
-Vajon hogy hívják?
-Annyit tudunk hogy Nati talán.-befordultam a kertbe nekünk derékig erő kicsit kapu van a lépcsőn Zalán cigizett.
-Öcsi gyere segíts vedd el a cuccokat.-szolitottam meg felált kivett pár cuccot majd bementünk ahogy becsuktam az ajtót láttam őket ahogy néznek. Nagy mosollyal mentem be a konyhába.
-Na mivan akciós a gumicukor?-kérdezte Flóra.
-Nem te hülye miért?
-Úgy morolyogsz tuti valami történt!
-Nem történt semmi de nekem mennem kell edzésre Zalán te is készülj lassan.
-Engem is el tutsz vinni a stúdióba?
-Persze.-elvonultam készülni a szobába. Najó megpróbálok egy toppot igaz valami nagyon minimálisan mutatót de kezdésnek tökéletes lesz.
Hát nem rossz de fura még vettem egy cipzáros pulcsit a biztonság kedvéért. A cipőm a megszokott módon Air Force One. A hajamat felköttem elől két tincset kihúztam amit begöndöritettem és a coffomat is begöndöritettem. Miután meggyőződtem hogy szörnyű ez a topp kimentem megmutatni magam.
Flóra nagyot nézett és mosolygott.-Mondom én próbálkozik a csajszi büszke vagyok rád.-mint egy büszke a anyuka.
-Köszi de nézd meg jól mert többet nem látod rajtam annyi biztos.
-De na Zalán te mit mondasz?-kibatyogott majd megnézett.
-Pacek vagy.
-Köszi!-Elindultunk először Zalánt raktem le utána Flórát vittem.
-Gyere be te is van még idő és ott lesznek a Valmárék is.
-Hát jó.-bementünk a stúdióba valóban ott voltak a fiúk is kényelmetlenül éreztem magam a felső miatt feltoltam a szemüveget a fejemre. Eltraccsoltunk majd nekem mennem kellett pont amikor a kocsi felé tartottam jött egy kocsi. A szöveget visszaraktam előnyős látni vezetés közben én úgy gondolom. Pont ültem be a kocsiba amikor ők kiszáltak és hát ezek a boltból a fiúk voltak. Az egyik megnézett jól de nem néztem rá csak mentem utamra.
Az edzés jó volt a páros táncot gyakoroltuk. Két óra múlva végeztem hívtam Zalánt de azt mondta csak majd még nem akar hazajönni és Flóra mondta hogy akkor mennyek be a stúdióban. Útközben vettem pizzát is mindenkinek. Elszívtam egy cigit nem szokásom de nem úgy volt kedvem én inkább Elezek. Odaértem kivettem a három doboz pizzát és bementem.-Sziasztok!-köszöntem barátnőm lerohant egyből megölelt.
-Szia már vártalak Zalán?
-Mondta hogy még nem akar jönni úgyhogy majd ha mi menyünk akkor hazavisszük.-kicsit körbenéztem a két fiú a boltból ott ült a ValMar mellett.
-Értem nos ő Brúnó és Spacc vagy Laci vagy László vagy.....mindegy egy a sok közül.-sorolta fel a fiúkat akik egyet intettek.-Es ő itt Natasa.
-Örvendek de nekem mennem kell.
-Hova most jöttél gyere egyél!
-Edzeni és jól tudod hogy nem szabad.
YOU ARE READING
Elveszett lélek BRÚNÓ. FF.
RandomElveszett lélek....... Egy csaj aki a szerelem ellen van viszont pár hónapon belül megváltozik a véleménye egy hülye fiatalember miatt