17 rész

296 13 0
                                    

Pont készen lettem éppen pakoltam el mind ketten egy koppanásra lettünk figyelmesek hogy valami koppan.

-Kicsim ez te voltál?-kérdezte Brúnó teljesen lefagytam.

-N...nem de lehet valami a fiókban eldőlt.

-Hát jó na gyere.-lefeküdtünk aludni még éppen egyikünk sem aludt én rajta félig és egymás kezét fogtuk megint koppant valami.

-Öhm ez mi volt?-felültem

-Nem tudom de lehet Laci az.

-Lehet.-ebben a tudatban aludtam el.

Reggel amikor felkeltem szokásosan Brúnó még aludt felkeltem átvettem az edző szettem átöltöztem majd amikor kimentem már éberen volt Brúnó.

-Jó reggelt Brunyesz elmentem edzeni.

-Gyere ide kérlek!-nyújtotta a karjait odamásztam és megöleltem. -vigyázz magadra jó?

-Jolvan szereltek szia.-gyors csók után lementem szokásos kávémat megfőztem aztán indultam edzeni. Az edzésen semmi érdekes nem történt jó volt újra csinálni.
Hazamentem Lacinak a kocsija nem volt ott szolval ketten maradunk Brúnóval.
Bementem a házba laboptam a cuccom majd a nappliba mentem.

-Jó napokat!-köszöntem és mellé ültem.

-Szia na milyen volt?

-Szuper, Laci?

-Elment dolga van.

-Oké éhes vagy?

-Igeeeen legyszi csinálsz Mac and Cheese-t?

-Csinálok csak előtte átöltözöm.-felmentem felvettem egy random pólót és egy rövidnadrágot. Közben receptet néztem a gyerek sajtos tésztájához. Ha így haladunk és Laci is feltekeri mindig a fűtést nyitott ablak mellett alszunk majd. A konyhába nekifogtam ő csak nézett fullos segítség.
Valaki kopogott Brúnó megindult az ajtóhoz.

-Kicsim gyere ide!-kiabálta felkeltem és odamentem.

-Tessék?-senki nem volt az ajtóban csak egy cetli.

-Ez mi?

-Nem tudom mutasd!-ide adta elolvastam

             Óvatosan kiscsaj legutóbb épphogy megusztad.

Hirtelen lefagytam lepörgött előttem amikor a baleset előtt kaptam egy cetlit és a baleset majd amikor a rendőr elmondta ki volt a sofőr a balesetkor. Viszont a balesetet is másképp láttam most a sofőr arcát is.....Marci volt ahogy a rendőr is mondta. Hirtelen megszédültem.

-Hé hé Nati jól vagy?-tartott meg Brúnó felszaladtam a cetlit kezdtem keresni. Az írás ugyanaz......megint valamira készül Marci.
Brúnó is jött utánam csak ő az ajtóban megált felé fordultam. -Életem mi a baj hal fehér vagy.

-Marci.....készül valamire.

-Ki az a Marci?

-Az exem aki a baleset is csinálta.

-És mit akarsz csinálni?

-Majd kitalálok valamit gyere mennyunk enni.

-MEGJÖTTEM GYEREKEK.-kiabálta Laci. Lementünk asztalhoz ültünk enni én csak gondolkodtam. Végül arra jutottam hogy a rendőrségre menyek.

-Mindjárt jövök.-feláltam az asztaltól összeszedtem a cetliket átöltöztem miközben a cetliket pakoltam Brúnó nyitott be.

-Kicsim hova akarsz menni?-elém ált felemelte a fejem.

Elveszett lélek BRÚNÓ. FF. Where stories live. Discover now