1 rész

555 21 1
                                    

Gyönyörű reggelt írunk másnaposan az ágyban fekszem. Soha többet nem iszom. Hagyta el a gondolat a fejem. Hát persze.
Mindegy fel kéne kelni mert már 11 óra. Felvettem egy rövidnadrágot egy bő Shienes pólót felül amin annyit ír hogy Fuck love. Felkontyoltam lazán a hajam felraktam a fejemre a szemüvegem ami egy átlátszó kör keretű de csak néha használom amikor van kedvem látni is.
Kimentem a szobámból kimentem a nappaliba ami egyben van a konyhába egy jó kavéért. Ahogy közelítettem hallotam valami beszélgetést gondolom telefonon beszél Flóra. Elmentem a nappali előtt de valami nem volt rendben nem egyedül volt visszanéztem két fiú ült ott ők is engem néztek.

-Jah öhm mosthogy felkeltél bemutatom a barátaim Milán és Peti.-mutatott egyszer az egyikre aztán a másikra én ebből annyit láttam hogy valami színes volt a kanapén hat igen van baj a látásommal értetlenül néztem őt hogy most mi van. -Jaj tudod a ValMar.

-Úgy nézek ki mint aki tudja miről is van szó mindegy örvendek Natasa vagyok.-indultam a konyhába de az ajtóba pont belevágtam a karom. -Hogy basszameg.

-Szemüveg nem disznek van.-kiabálta ki Flóra csináltam egy kávét majd összedoptam egy salátát a bárpultnál kezdtem el enni. -Gyere kicsit!-igaz egy szobába voltunk de egy bárpult választott el a nappalitól ezért kénytelen voltam kimenni letoltam a szemüveget hogy lássak is valamit.

-Miaz?

-Ma mennénk egyet csak így szórakozni közben kitalálni egy Ft.

-Ez szép és jó de ehez nekem miközöm?

-Nem hagylak ithon kérlek gyere el.-könyörgött nem túl meggyöző módon.

-Nekem edzésem lesz.

-Egy óra múlva és mi is csak később megyünk légyszi!

-A-a.-ráztam a fejem visszamentem a reggelimhez.

-A következő Libriben vásárlást fizetem.-felcsillantak a szemeim.

-Megegyeztünk.

-Sokba fog ez fájni.-mondta leültem közéjük a kávéval. -Szóval mosthogy összegyűltünk mikor mennyünk?

-Neked meddig van edzésed?-kérdezte a magasabbik nem tudom melyik ki de jó van az úgy.

-Hát 1-tól 2-ig van.

-Akkor találkozzunk 3-kor itt aztán menyünk.

-Oké mostmár akkor hogy ténylegesen felkeltél akkor elmondom hogy ők is énekesek már egy jó ideje ismerjük egymást és ideje hogy te is megismerd.

-Aha és hogy keveredtek ide?

-Ahj én hívtam ide hogy beszéljünk de menny készülni mert elkésel.-hamar elzavart onnan úgyhogy a szobámba mentem. A hajamat kifésültem felköttem amúgy nálam ez az egész szemüveges dolog úgyvan hogy ha olvasni de azért én árt ha mindig hordom. A szetnek valami kényelmes otthonosat válaszottam. Cipőnek egy sima fehér Air Force Onet vettem fel.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Elveszett lélek BRÚNÓ. FF. Where stories live. Discover now