8 rész

284 10 0
                                    

Kimentem de Brúnó is jött utánam.

-Hova menyünk? -kérdezte amire megfogtam a kezét és elkezdtem húzni amiből az lett hogy ő húzott.

-Lassíts mert én nem két méteres vagyok.

-Jaj mennyi bajod van.-lelassított én meg megáltam.

-Most hisztis kedvembe vagyok.-összefontam a karom és a Földet néztem.

-Hát jó.-megfogott majd felvett és elkezdett vinni. -Na mi nyomja a kicsi lelked?

-Uljunk le!-letett majd kerestük egy padot.

-Na missz hisztis kissasszony mi a baj?

-Ha most kiöntöm a lelkem reggelig fogunk itt ülni.

-Nekem van időm és hogyhogy kimertél jönni pulcsi nélkül és nem számoltál vele hogy megfogsz fagyni?

-Ahj egyedül fogok megrohadni a házba mert flóra Milánhoz költőzik ami érthető és Zalán meg el akar költözni az is érthető de én egyedül fogok megrohadni ott abban a házban.-hadartam el gyorsan közben a Földet néztem.

-Na annyira vészes az végülis elég sokat vagyunk együtt nem?

-Igen de akkor is.

-Na idefigyelj fel a fejjel majd lesz valahogy -Brúnót hívta Laci ami először kinyomott majd felvett.

-Hol a faszomba vagy?

-Elmentem sétálni Natival cső.

-Hade....-es mar kinyomta.

Én csak ültem és a Földet néztem.

-Gyere!-megfogta a kezem és elindultunk valahova én csak mentem utána. -Amúgy ha belegondolsz nem olyan rossz egyedül.

-Hát......

-Gondolj bele senki nem eszi meg a gumicukrod.

-Most a saját helyzeted vázolod igaz?

-Ahh igen Laci mindent megesz.-erre csak nevettem. -Na jobb a kedved?

-Mondjuk.

-Na akkor fel a fejjel és húzd ki a szemedból a sapkát.

-Amúgy Lacinak van barátnője?

-Van amúgy kedves is elég régóta vannak együtt.

-És neked?

-Nincs tőled meg sem kérdezem.-ezen mindketten nevettünk az érzéseim felé furák én sem tudom.

-És kiszemelted?

-Te mióta vagy ennyire kíváncsi?

-Rég na de van?

-Van kedves aranyos lány amúgy neked soha nem tetszett senki?

-Bonyolult!-így elbeszélgettünk egészen hazáig. A házban a nappaliban világos volt oda vettem az irányt.

-Szia Nati na hogy voltál?

-Sétálni Bruncsival.

-Sétálni? Bruncsi? Mi van veled csak nem???????-nagy szemekkel nézett hát akkor most kiöntöm a szívem.

-Ahjj nem tudom félek szeretni őt de annyira aranyos kedves és vicces meg jól is néz ki.

-Te szerelmes vagy! IIIIIIII.-sikitotta el magát én csak csititgetni próbáltam Zalán kijött a szobából álmosan.

-Mivan?-mondta közben a szemét törölte.

-A nővéred szerelmes!-sikitotta Flóra.

-Szökőévben egyszer ez is megtörténik.-majd vissza ment a szobájába.

Elveszett lélek BRÚNÓ. FF. Where stories live. Discover now