11 rész

286 14 2
                                    

-Nem de menny arrább mert nincs kedvem megkerülni az ágyat.-csipőre tett kézzel vártam rá.

-Rajtam is elférsz picur.

-Nem vagyok picur de menny már arrább.

-Tényleg hisztis vagy te.-magára rántott amit hirtelen fel sem fogtam csak akkor amikor már ölelt magán.

-Ezt most miért?

-Mert miért ne na aludj hiszti.-hozzábujtam majd hamar el is aludtam.

Reggel Bruno az egész ágyon szétterülve aludt én rajta. Kifli pozban egyik lábam.
Nehezen fel felkeltem igen sikerült kimászni aval a szerencsétlen lábammal.
A hajamat gyorsan felkontyoltam hogy ne legyen útban és mentem ruhát választani. Fehér spagetti pántos topp fekete melegítő és egy fekete cipzáros pulcsit. Bevonultam a fürdőbe öltözni tény hogy alszik de nem fogok előtte öltözni. Felcsaptam átlátszó szemüvegem és ott hagytam a alvó dögöt...ize kutyát.
A konyhába kiszerencsétlenkedtem magam főztem kávét utána reggelit csináltam. Vettem ilyen francia kifliket amiről francia is híres és azokat töltöttem meg mindennel is. Ilyenből hármat csináltam a sajátomat megettem és a többit a hűtőben raktam gyors kávé ivás és takarítás. Jelezném 9:41kor keltem szoval büszke vagyok magamra.
Először a konyhába raktam rendet mosogattam, letöröltem az asztalt, pultot, elraktam az edényeket.
Amire pont kész lettem Brúnó is kifáradt a szobából.

-Jó reggelt reggelit a hűtőben!

-Neked lehet papolni hogy pihenj meg ne járkálj te mész mint akinek életbevágóan fontos dolga lenne.

-Bruno edzeni nem tudok táncolni nem tudok valamit kell csináljak.-sotoltam a kezemen leült velem szembe.

-Hát akkor pihenj nézz filmet írjad a könyved de ne járkálj mert valami bajod lesz még a végén.

-Bruno nem lesz bajom.-bementem a nappaliba.

-Na akkor mennyünk vásárolni.

-Mit miért?

-Jaj te a mai buliba.

-De Brunyo tudod hogy szeretlek.-tipikus kiskutya tekintet akár be is válhat.

-Nagyon cuki vagy meg minden de akkor is mennyünk ha tetszik ha nem készülődj.

-Ahj miért?-bemetem a szobámba testileg lelkileg felkészültem rá hogy mit is akarunk csinálni. Gyorsan kifésültem a hajam azt mentem öltözni.

Felköltöztem aztán kimentem.

-Na gyere mennyünk hisztis kisasszony.-a pálcáimmal ki ügyetlenkedtem a kocsiig.-Segítsek?

-Nem megoldom egyedül.-előre beraktam a két mankot aztán beültem nehezen. -Mondtam!

-Te egész hónapban vérzel vagy csak mostanában ilyen hisztis akaratos vagy?-erre fa pofátlan váltottam és csak néztem ő röhögött.

-Haha vicces vagy.-az út további részében ő vigyorgott én meg néztem ki az ablakon gondolt egyet azt a nagy mancsát a lábamra tette csak szúrós szemmel néztem és ő röhögést visszatartva szenvedett. -Vedd már le.

-De így kényelmes.-levettem de ő visszarakta ezt játszottuk míg oda nem értünk. -Itt vagyunk!

-Ahjjj.-nyöszörögtem kinyitotta az ajtót ahol én ülök várva hogy kiszáljak. Nehezen rávettem magam elindultunk a bolt felé.
Bementünk azt volt választék Bruno el kezdett húzni a ruhák felé.

-Nézd!-felemelt egyet majd a kezembe nyomta én csak néztem hogy Why. - Ella cree que es una reina.-magyarazázott Spanyolul amiből még annyit sem értettem ezért elindultam az öltözöbe.
Felvettem a fehér egyberuhát hát nem jó annyi fix. Kimentem elhúzott szájjal néztem rá ő csak nyitott szájjal nézett. -Perfect ez jön velünk.-visszamentem öltözni. Megvettem a ruhát és mentünk vissza.

Elveszett lélek BRÚNÓ. FF. Where stories live. Discover now