Elköszöntem tőle majd elmentem még én sem tudom hova akarok menni de valamit kigondolok. Irány a Margit-sziget ott nem tudom mit akarok csinálni de útközben kitalálom talán sétálni.
Kiszáltam és elkezdtem gyönyörködni Budapestben mert hát gyönyörű egy szóval. Pár óra elteltével a kocsihoz tartottam hívott Flóra.-Igen ?
-Jöhetsz értem.
-Oké indulók.-elindultam barátosnémhez vissza amikor odaértem Milánnal áltak kinn bepakoltam és vártam őt egy gyors ölelés után a kocsihoz jött. -Na milyen volt ?
-Nagyon jó volt és tetszel valakinek.-a pimasz mosoly ott volt az arcán.
-Hagyál evel kérlek.
-Jó én csak mondom.-hazaértünk a fiú már hazament Zalán a nappaliban aludt ráteritettem egy takarót majd én is elmentem aludni. Átöltöztem majd beborultam az ágyba.
Reggel 10kor úgy döntöttek szemeim kinyílnak felraktam a szemüveget és a telefonomat kezdtem elemezni hogy mi is történt a médiában. Ma nem lesz tánc edzés ezért csak lemenyek egyet edzeni. Kimentem a konyhába reggeli kávéért.
Úgy látszik Zalán még nem kelt fel viszont Flóra telefonált.-Nati holnap elmennénk vásárolni!
-Mi miért vagy kivel?
-Hát mi ketten a Valmar Bruno és Laci.
-Muszály?-szücsöltem bele a kávémbe.
-Igen légyszi gyere bemenyünk a Libribe is.-erre felcsillantak a szemeim.
-Oké én ma menyek edzeni.
-Megint?
-Hát igen?-beraktam a poharam a mosogatóba ma kéne egyet takarítani is.
Felmentem készülni ami nálam elég hamar megvan összepakoltam és elindultam.
Gyalog mentem mert közel van az úton zenét halgattam végig. Az edzőteremben nem voltak sokan de egy valakit kiszúrtam. Lacit ő is edzett próbáltam feltűnő mentesen edzeni nem szeretem ha körülöttem forog a Világ. A futópadon cselekedtem Laci is mellém jött nem figyeltem rá a zenével voltam elfoglalva.
Egy óra múlva készen lettem az edzéssel összapakoltam az öltözöból egyszerre léptünk ki. Anyám miért nem tudtam kicsit még várni.-Szia nati!-köszönt Laci.
-Szia!
-Öhm íze na nem kéne elmondjam de nem bírom tartani.-felhúzott szemöldökel néztem hogy mit akar kihozni. -Szóval Brunó érdeklődik irántad.-hadarta el én csak meglepődtem hát még ilyen sem volt.
-öhmm és én mit csináljak?
-Mivel nem jársz sehova így elég nehéz dolga van.-nevetett egy aprót.
-Szóval azt akarod kibökni hogy ismerjük meg egymást?
-Hát ja holnap jössz?
-Muszály Flóra nem hadja hogy othon maradjak.
-Merre laksz?
-pár házzal arrább.
-Akkor szomszédok vagyunk majdnem és neked mi a véleményed Brunóról?
-Hát nem ismerem de kívülről aranyos.
-Aham hát akkor itt az ideje hogy megismerjétek egymást.
-De remélem barátságnál nem akar többet.
-Valószínűleg nem hiszem és mivel foglalkozol?
-Táncolok könyveket írók.
YOU ARE READING
Elveszett lélek BRÚNÓ. FF.
RandomElveszett lélek....... Egy csaj aki a szerelem ellen van viszont pár hónapon belül megváltozik a véleménye egy hülye fiatalember miatt