16 rész

288 15 0
                                    

Megbeszéltük Laci örült Bruno fáradt volt én meg fáradt....na mindegy megjöttek vagyis kopogott valaki. Odamentem kinyitni az ajtót amikor kinyitottam Flóra ált ott.

-Najoooo veled meg milett kurva jól nézel ki.-borult a karjaiba amint felfogtam visszaöleltem.

-Sziasztok gyertek be!-félre áltam bevonultak majd leültünk enni. Én Bruno mellett ő az asztal alatt a combom simogatta.

-Na és veletek mi a helyzet?-kérdezte Peti ránk nézve.

-Semmi elvagyunk.-válaszoltam simán egész este elbeszélgettünk jó hangulat volt aztán éjjel 12kor mindenki hazament. Laci elment aludni Brúnó kikisérte a fiatalokat én elpakoltam a konyhába.

-Életem gyere aludni.-hátulról átölelt és a nyakamba puszilt.

-Menny nyugodtan mindjárt menyek.

-Fáradt vagy te is holnap majd folytatod még a végén valami bajod lesz.-mondta halkan.

-Jó gyere mennyünk aludni.-felmentünk mind ketten a saját szobánkba öltözni. Átvettem a pizzomám majd átmentem Brunóhoz a látványtől ici picit kipirultam és csak néztem

-Piroska!-nevette el magát.

-Sajnálom de nem vagyok hozzá szokva az ilyenhez hogy póló nélkül random járkálnak a palik.

-Szerencsére na akkor lenne baj.-az ölébe húzott és én rá dőltem.

-Bruno?

-Mondjad.

-Szereltek.-felnéztem rá ő mosolygott majd egy puszit nyomott a homlokomra.

-Én is szöszi na gyere aludni.-lefeküdtünk aludni ő a melkasomon feküdt. -Holnapra mi a program?-kérdezte.

-Jönnek Norbiék és ennyi.

-Este lesz koncertünk eljössz?

-El bármikor életem.

-Kérem a kezed szöszi.-a takaró alatt összekulcsolta a kezünket aztán így aludtunk el.

Reggel 12kor keltem hogy ő telefonozik közben ölel és a hasam simogatja.

-Jó reggelt!-szólítottam meg és felé fordultam.

-Jó reggelt szöszi..

-Bruno mikor fejezed be ezt a szöszit?

-Soha vagy legyen tökmag?

-Ahj hagyjuk.

-Nah gyere ide hiszis.-magához húzott az az illat kikészít.

-Hány óra?

-12.

-Jesszus fel kéne kelni.

-Nena, úgysem menekülsz innen.-felneztem rá és elkezdtem csikizni. Majd amikor elengedett kimásztam mellőle.

-Háh!-átmentem a szobámba öltözni fekete melegítő és egy pulcsi amit Brunótól csortan az illata miatt.
A hajamat csak simán kifésültem és le indultam de út közben Brúnóhoz is benéztem aki telefonozott gondoltam ráugrom.

-Jaj istenem, megint itt vagy?-letette a telefont és csak nézett.

-Ha gondolod átmehetek Lacihoz.-hirtelen mozdulattal be takart és átölelt akár egy macit.

-Belegondolni is rossz, amúgy kissasszony ez az én pulcsim?

-Igen de olyan jó illata van.-erre elmosolyodtott én csak néztem.

-Miaz?

-Szép a szemed.

-A tiédnél nem szebb.-a fülem mögé tűrt egy tincset és lassan megcsókolt.

Elveszett lélek BRÚNÓ. FF. Where stories live. Discover now