Reggel vagy délben mindegy az a lényeg hogy 1 órakkor felkeltem. Kiszáltam az ágyból a hajamat kifésültem és kiválasztottam valami szetett.
Még senki nem volt ébren gondoltam megnézem mi van a TV-ben. Semmi izgalmas. Laci is mellém jött ugyanolyan álmos tekintettel nézett.
-Uram atyám ez így most nagyon hirtelen jött.-momdta majd leült mellém.
-Mi?
-Ez az egész költözés nem azt mondom hogy nem jó de nem kellett volna egész éjjel ezt csinálni főleg nem neked a lábad a szíved.-a fejem a vállára döntöttem és nagyot sohajtottam.
-Már jártam orvoshoz és azt mondták már jól vagyok őszintén örülök hogy itt vagytok és nem egyedül.-magához húzott még egy darabig csendben voltunk de a konyhába hallottunk valamit. -Ez Bruno lesz menyek megnézem.-kimentem a konyhába tényleg ő volt az hát mondjuk más nem is lehetett volna.
-Jó reggelt Brunó.
-Jobbat....
-Mi a baj?
-Semmi menj vissza Lacihoz.
-Mivan veled Bruno?
-Mikor veszed már észre hogy szeretlek akármennyire is próbálok közelíteni te mindig eltávolodsz majd más fiúval vagy. -közben elém ált.
-Szóval te féltékeny vagy arra ha mással is vagyok.
-Nem, csak úgy hogy én mindent megtennék érted hogy végre az enyém légy de te mindig távolodsz amiből kezd elegem lenni......vagy azért távolodsz mert nem szeretsz.
-Bruno ezt te nem érted én..én....-amire kimondtam volna már elindult a kijárat felé és én követtem. -Bruno légyszíves álj már meg te ezt nem értheted.
-Miért miért nem érthetem hmm? Azért nem én képes vagyok tiszta szívből is szeretni míg te nem?-kiabált le én ekkor lefagytam és csak néztem.
-Szóval te azt hiszed nekem nincsenek érzéseim?-mutattam magamra miközben az ő szeme már könnyes volt.
-Most hagyj békén majd beszélünk.-elment a park irányában én sem tudtam hazamenni kicsit sétáltam majd leültem egy padra. Lassan telt az idő csak sírtam rosszul esett amiket mondott de egyrészben igaza volt. Laci hívott párszor de mind kinyomtam.
Lasza ♡:Kicsi hol vagy Brúnót már összeszedtem megfogsz fázni.
Lasza♡:Kérlek írd le és oda menyek.
Lasza♡:KICSI ha megfázol baj lesz.
Picurツ:Mária utca park.
Lassan válaszoltam majd a fejem az asztalra döntöttem és zokogtam.
Arra lettem figyelmes hogy valaki mellém ül és a hátam simogatja.
YOU ARE READING
Elveszett lélek BRÚNÓ. FF.
RandomElveszett lélek....... Egy csaj aki a szerelem ellen van viszont pár hónapon belül megváltozik a véleménye egy hülye fiatalember miatt