Luke chvíľu ostal sedieť s pootvorenými ústami, no potom (za plotom :D) hneď vystrelil ku...veľmi milej dievčine s trojmetrovými podpätkami, ktorá vie urobiť ten najlepší prvý dojem, pri tom naštve polovičku sveta, následovne vybuchne jadrová elektráreň z toľkej zúrivosti, na svet priletí stádo marťanov a odvedú ju do svojej vesmírnej lodi, ktorá ju zbaví jej spomienok a stane sa z nej zrnko piesku na marse. (Ty vogo :DDD)
Zatiaľ čo som rozmýšľala o...veď viete, tí dvaja sa vzdialili a pravdepodobne hádali.
Viem to podľa jej výrazu tváre, ktorý naberal ešte väčší odtieň červenej ako mal. Ups.O chvíľu sa Luke vrátil aj s ospravedlnujúcim pohľadom. Som zvedavá čo za rasu orangutana to tu vyvádzalo.
„Asi som ti zabudol povedať, že mám priateľku. Vlastne sme spolu začali chodiť len včera, ale to je jedno. Každopádne sa ti za ňu ospravedlňujem. Je trošku..." zmĺkol.
„Žiarlivá." doplnila som ho pobavene.
„Áno, trošku dosť. Fakt prepáč. Nevedel som, že nás tu načape." zasmial sa. Znelo to akoby sme tu pod stolom vyrábali falošné kondómy. Keby som tak na ne myslela pred mesiacom...
Ani som si neuvedomila, že na stole už mám vytúžené jedlo.
Hneď som sa do toho pustila. Luke sa na mne celý čas bavil, pretože sa občas stalo, že mi kúsoček uletel. Ako keby sa to jemu nikdy nestalo.Keď sme konečne dojedli, zobral ma do kina. Nemám poňatia, čo za londýnsky horor to bolo, ale sakramentsky som sa bála.
Neustále som na Lukovi bola nalepená, no to bolo zrejme jeho cieľom.
Akonáhle sme vyšli z kina, ja udýchaná ako po sto kilometrovom maratóne.Potom ma zobral na Londýnske oko, kde som sa mimochodom skoro povracala. Veď to tehotné robia, nie?
Domov, vlastne na hotel som sa dostala až okolo desiatej večer. Samozrejme som mala desať zmeškaných hovorov od mami. Ach.
No predtým ako som vstúpila dovnútra, niečo som si všimla.
Na druhej strane, boli na stene nalepený chalan a dievča. Bozkávali sa. Tá baba mi prišla neskutočne povedomá, tak som pristúpila bližšie.
Skoro mi odtiekla plodová voda, keď som zistila kto to je.
Tak trošku som sa neudržala a zakričala.„Tak kto je tu špina?"
YOU ARE READING
I'm Pregnant
Teen FictionZačína to priateľstvom. Alebo pozitívnym tehotenským testom. [Kvôli autorkinej lenivosti príbeh neabsolvoval gramatickú kontrolu.] © All rights reserved | 2015