Ako sa to volal ten seriál? Larina voľba? :DDD
„Aha, Teri. Drewova priateľka, prečo si tu?" naozaj nemám náladu babrať sa tu s Drewovou, týždennou priateľkou.
„V skutočnosti nie som jeho priateľka, ale to je jedno. Drew ma sem poslal. Vraj ťa mám skontrolovať, či čo. " prevrátila očami a ja som zrazu cítila, že myslí rovnako ako ja.
„Počkaj, počkaj. Akoto, že nie si jeho priateľka? Veď-" prerušila ma.
„Veľmi dobre viem, čo je Drew za sviňu. Je to len obyčajný hajzel, ktorý namotáva dievčatá a potom ich surovo odkopne." to dievča sa mi začína páčiť. (Teraz si nepredstavujeme, že ich normálne odkopne ako futbalovú loptu :DDD)
„Takže nie si jedna z tých, ktoré prahnú po jeho bozkoch?" uškrnula som sa.
„To rozhodne nie. Ale Drew po niekom prahne." uškrnula sa pre zmenu ona. Drew? Jedine po tanečnici z bordelu.
„Aká striptérka to je dnes?" uchechtla som sa.
„Nazývaš sa striptérkou?" nadvihla obočie a ja som stuhla. (Najprv som to potiaľto chcela dať do minulej časti, ale život je plný prekvapení :D)
„Ako to myslíš? Drew prahne po mne?" začala som sa smiať ako blázon, ktorý práve utiekol z ústavu.
Drewova 'priateľka' sa na mňa len nemo pozerala.
Keď som sa dosmiala, rozhodla som sa zistiť viac. A preto som ju pozvala na návštevu. Iným slovom - ak nepovieš čo chcem vedieť, si mŕtva.Teri, či ako sa to volá, si to namierila rovno do obývačky, na gauč. Ideš na to nejak zhurta, dievča.
„Tak, povedz mi presne, čo ti Drew povedal." sadla som si oproti nej.
„Povedal mi, že ťa mám ísť pozrieť, vraj si nikdy nechodila poza školu. Ale podľa mňa v tom bolo niečo úplné iné. Ako jeho priateľka by som sa mala naštvať, lenže ja niesom jeho priateľka. Myslím, že sa o teba bál." tak týmto ma úplne o odzbrojila.
Hovorila to s takou vážnosťou, akú som v živote nevidela. Dokonca ani mama v mojom sne, taká nebola. Alebo je Teri len dobrá herečka?„Pozri, neviem prečo ťa tu poslal a ani prečo by som ti vôbec mala veriť. Kľudne môžeš byť jedna z jeho háremu a oblbovať ma tu." veru tehotné ženy skočia na všeličo. Aj na pravdu.
„To neviem ani ja. Nešla som tu dobrovoľne. Drew do mňa od rána hučal, nech ťa idem pozrieť. Keď som sa ho opýtala prečo nejde sám, naštval sa a odišiel. Podľa mňa je to dosť uveriteľná historka." mierne sa uškrnula, no ja som vedela, že hovorí pravdu.
„Dobre. Takže si ma videla, žijem a teraz môžeš ísť späť do školy." usmiala som sa. Verím jej a to je zrejme chyba.
Čo ak je to len ďalšia kópia Simone? Čo ak jej sa raz prerieknem a už bude zle?
Nechcem žiť v neustálom strachu..„To nie je všetko. Vraj bez teba nemám odísť." uchechtla sa.
„Tak láskavo Drewovi odkáž, že ja nikam nejdem. A je mi fuk, že sa to pánkovi nebude páčiť. Je to jeho problém." postavila som sa a otvorila dvere. Rukou som jej naznačila, aby vyšla von.
Teri sa so záporným výrazom postavila a podišla bližšie ku mne.
“Bude naštvaný."
„Ako som už povedala, je mi to fuk."
„Ale nemalo byť."
„Prečo?" nadvihla som obočie.
„To už ti nesmiem prezradiť, ale jedno ti poviem. Je to dôvod prečo som s ním, hoci nie naozaj." potľapkala ma po pleci a odišla. Prečo všetci v mojom okolí musia vyvolávať predčasný pôrod? Nemôžu sa dočkať kedy porodím, či čo?
****
„Ahoj Jess!" ozval sa vedľa mňa Terin hlas. To ma podržte.
„Ahoj?" nadvihla som obočie.
„Ako sa máš?" úprimne sa usmiala.
„Naozaj? Ako sa mám? Po tvojej návšteve som nemohla na nič iné myslieť, takže mám veľmi zlú náladu. Tak ma to zobralo." ironicky som sa chytila za srdce.
„Až tak? Veru aj Drew bol riadne zdeptaný, keď som prišla bez teba. Div, že nezbil Chrisa." povzdychla si. Chris je jeho najlepší kamoš. Naozaj by ma prekvapilo, keby že to urobí.
„Vidíš? Stačí chalanov ignorovať a oni už dolezú sami." zkonštatovala som potom, ako som uvidela naštvaného Drewa. Síce nebol mic blízko, no aj tak som videla, že na tento rozhovor budem zrejme potrebovať ochranu...
YOU ARE READING
I'm Pregnant
Teen FictionZačína to priateľstvom. Alebo pozitívnym tehotenským testom. [Kvôli autorkinej lenivosti príbeh neabsolvoval gramatickú kontrolu.] © All rights reserved | 2015