„Už nikdy v živote s tebou nikam nejdem!" zvolala som a zhodila svoje maximálme unavené, tehotné telo na to, po čom som už tri hodiny v kuse túžila. Posteľ. Tak krátke slovo a pritom toho toľko vyjadruje. Zamysleli ste sa nad tým niekedy?
„Naozaj ťa nechápem. Ako môžeš po tak krátkej trase byť taká unavená?" pokrútila hlavou. Vieš mami, to sa občas tehotným ženám stáva.
„Že krátka! Veď mala minimálne sto tisíc kilometrov!" zakričala som do vankúša. Z kúpeľne sa ozval mamin smiech, na čo som sa pousmiala aj ja. O chvíľu sa mi však začali pomaly zatvárať viečka a ja som nemala v pláne odporovať. Veď tehotné ženy potrebujú veľa spánku. A lásky...
Zobudili ma hlasné vzlyky. Maminine vzlyky. Vtedy som sa akoby v momente zobudila.
Zmätene som sa obzrela okolo seba až som uvidela svetlo v kúpeľni.
Odhrnula som perinu a tichým krokom smerovala do kúpeľne.
Keď som vošla do kúpeľne, ostala som prekvapená.
Mama sedela na vani a plakala. Dívala sa niekde do blba a stále plakala.
Sadla som si vedľa nej a objala ju. Nijako nezareagovala, len plakala. Položila si hlavu na moje plece a v ruke zvierala mobil.
Asi o pol hodinu sa trošku upokojila a poutierala so zaschnuté slzy.
Keď som sa pozrela do jej tváre, mala červené oči. Jej tvár bola ako bez duše.„T-Theo mal nehodu. Išli aj s Drewom z nejakej párty. A mali trochu vypité..."
toto úplne stačilo aby som sa rozplakala aj ja.„Letíme domov."
***
„Mami, prosím ťa. Ukľudni sa. Určite je v poriadku." povzbudzujúco som ju chytila za ruku. Mama sa len pousmiala.
Keď sa nad tým tak zamyslím, neverím tomu ani ja. Ale prečo sa viacej bojím o Drewa ako o Thea? To bude asi tým, že je to otec tvojho dieťaťa. Čo ty o tom vieš? Čo ak som sa vyspala s niekym iným? Tak inak. Budeš mať malého černoška, spokojná?
Ale daj pokoj!***
„O chvíľu budeme pristávať..." započula som zrazu. To ma prebudilo z hlbokého spánku. Mama vedľa mňa už nervózne balila veci a popritom si hrýzla nechty.
Radšej som to nekomentovala, hoci aj ja som mala potrebu šalieť. No čas sa šalenie prišiel až teraz.„Poprosíme vás, aby ste nepodľahli panike. Lietadlo má menšiu poruchu." vtedy všetci začali kričať a jačať. O chvíľu lietadlo dolietalo. Vo vzduchu...
YOU ARE READING
I'm Pregnant
Teen FictionZačína to priateľstvom. Alebo pozitívnym tehotenským testom. [Kvôli autorkinej lenivosti príbeh neabsolvoval gramatickú kontrolu.] © All rights reserved | 2015