„Mami, kde si toľko?" povzdychla som si.
„Už idem zlatko." odkričala z kúpeľne. Do kufra som nahádzala posledné veci a zazipsovala ho.
Vtedy som si niečo uvedomila. Luke! Ešte som sa s ním nerozlúčila!„Mami, ja si nachvíľu odskočím. Do hodinky som tu!" ani som nečakala na jej odpoveď a utekala za ním. Lenže tehotným ženám veľa nedochádza. Neviem kde Luke býva.
Vytiahla som mobil a vytočila jeho číslo. Trikrát sa ozvalo pípanie, no potom to bol jeho chrapľavý hlas. Ani sa nečudujem. Veď je sedem.
„Haló?"
„Ahoj, tu Jess. Dnes odchádzame a myslela som, že by som za tebou ešte zašla."
„Jasné v pohode." cítila som, ako sa usmieva.
„Ale je tu jeden problém."
„Aký?"
„Neviem kde bývaš." zasmiala som sa.
„Ach, jasné. Tak, stretneme sa tam, kde minule?" a nezabudni zobrať aj svoju žiarlivú priateľku.
„Fajn, tak o pol hodinu?"
„Áno." niečo mi prišlo divné. Luke nikdy neodpovedá takto. Vždy to okomentoval viacerými vetami. Ako keby sa bál ich použiť. Veď ešte nie sme na tom, tak zle aby sme sa každé vyslovené slovo platili. (No na Slovensku to bude zachvíľu normálka :DDD)
„Tak dobre, ahoj." a zložila som.
Zrazu mi zaškvŕkalo v bruchu. Ja som zabudla jesť za dvoch!
Zabočila som k prvému fastfoodu a objednala si niečo ľahké. V Amerike máme viac umelých farbív v tomto jedle.O chvíľu som sa už blížila ku Londýnskemu oku (volskému oku, ladylovatto :DDD)
Už z diaľky som videla ako si Luke nervózne podupkáva nohou. Som zvedavá ako si budem podupkávať ja, keď rodičom oznámim, že som tehotná.
To asi urobím dieru do podlahy.„Ahoj." usmiala som sa. Aj Luke sa usmial, lenže...inak.
„Takže odchádzaš."
„Už to tak bude."
„Asi sa tak skoro neuvidíme, že?" dal si ruky do vrecka.
„Raz určite áno." len aby to raz nebolo dnes.
„Vieš mala by si niečo vedieť, ale..." dramatická odmlka. Luke sa však zrejme nechystal pokračovať. Chlape, veď tu z teba potratím.
„Ale?" popohnala som ho. Pohni si, lebo tu predčasne porodím (najprv chcela potratiť a teraz porodiť. Som divná :DD)
„Nestáva sa mi to často." veru ani ja nerodím každý deň. „A možno sa na mňa aj budeš hnevať, nebudem ti to brať za zlé. Kľudne môžeš zo mňa vymlátiť aj dušu." sexy chalan ako boxovacie vrece? Prečo nie.
„Myslím, že som sa zamiloval. Do teba." tak teraz si pripadám ako v búrlivom víne (Nie že by som také dačo pozerala :DDD)
Prepáč, Luke, ale túto situáciu musím označiť ako trapas. Zamiloval si sa do osoby, ktorá ti city bohužial neopätuje...
YOU ARE READING
I'm Pregnant
Teen FictionZačína to priateľstvom. Alebo pozitívnym tehotenským testom. [Kvôli autorkinej lenivosti príbeh neabsolvoval gramatickú kontrolu.] © All rights reserved | 2015