-Asi-

6.9K 557 36
                                    

„Jess, neuveríš čo sa stalo!" radostne vykríkla Teri nečakane vedľa mňa. Určite aj ten krpec vo mne poskočil.

„Ja neverím, že sa vôbec niečo stalo." uchechtla som sa.

„Ako vždy pozitívne naladená." preniesla ironicky.

„A ty si znova mala na raňajky ironickú kašu." sladko som sa usmiala.

„Ukončujem našu prvú manželskú hádku. Teraz je rad na mne." dramatická odmlka.

„Chris ma pozval na rande! Teda vlastne len von, ale to je to isté." už už som jej chcela povedať pár dôvodov prečo neísť, ale jej radosť v očiach mi dala facku.

„To je super." falošne som sa usmiala. Teri znova radostne zvýskla a objala ma. Sotva som sa udržala, veď predsa sme dvaja v jednom tele.

„Už...by si mohla..." prehovorila som priškrteným hlasom a ona sa naštastie odtiahla. Ako naschvál alebo skôr naštastie zazvonilo. Veľmi rada by som chcela vedieť čo si Chris od toho sľubuje. A jediný reálny spôsob ako to zistiť je...Drew.

***

„Nevidela si Drewa?" opýtala sa som sa jej na obede. Ona len mykla plecami a zasnene sledovala škaredé počasie za oknom. Koľko radosti zo škaredého počasia.

Naštvane som sa postavila a vyšla z jedálne. Na chodbe sa to stále hemžilo hladnými študentmi. No ani jeden z nich nebol Drew.
V tom som do niekoho narazila a ako bonus ho aj obliala. Tomuto sa dámy a páni hovorí talent.

„Do riti, nevieš dávať pozor?" zavrčal a snažil sa dať tekutinu z mikiny. Ale neúspešne.

„Ja, prepáč. Nevšimla som si ťa."  začala som nacvičený frázu.

„No to určite." odfrkol si a zdvihol hlavu. Ale, ale. Dneska mám na teba štastie, Chris.

„Jessica." uškrnul sa.

„Christopher." napodobnila som ho.

„Čože tu tak sama? Kde máš svoju novú kamošku?" začal sa obzerať, no všetci veľmi dobre vieme, že to nebolo naozaj.

„Ostala na obede. Kľudne za ňou môžeš ísť. Môžte si pokecať o vašom spoločnom rande." doslova som mu to napľula do tváre (dobre, tak nie doslova :DD).

„To až tak žiarliš?" uchechtol sa a do mňa vstúpilo sto čertov.

„Na čo mám žiarliť? Na vypatlaného manekýna, ktorý stojí pred kráľovnou faciek? Chceš vidieť ako ovládam svoje umenie?" založila som si ruky na prsiach a nahodila drsňácky výraz.
Chris ako keby stratil reč, no potom sa zamračil.

„Vonku na mňa čaká mega sexy dievča a ja sa tu zahadzujem s tebou. Prepáč, ale na primitívne rozhovory nemám čas. Idem si užívať." žmurkol na mňa a obišiel ma.

Vtedy som si všimla, že za ním celý čas stál Drew. Zrejme všetko videl. Ou.
S nadvihnutým obočím podišiel ku mojej maličkosti a v jeho očiach bolo vidieť množstvo otázok.

„To čo bolo?" pozrel sa za mňa.

„Chris pozval tvoju priateľku na rande."

„A ty žiarliš?" zasmial sa.

„To ty si tu ten, ktorý by mal žiarliť." vidno, že s tým nemá veľké skúsenosti.

„Keby že si na miesto nej ty, tak Chris schytá pár faciek." usmial sa a mne došlo, že zrejme bude chcieť vedieť moju odpoveď.

„Aha." hlesla som. Chvíľu sme tam len mlčky stáli až kým som neodišla. Pamätáte ako som hovorila, že už viem odpoveď? Klamala som.

***

„Mami? Čo by si urobila, ak by som bola tehotná?" opýtala som sa s malou dušičkou.

„Ale ty nie si tehotná." zasmiala sa. Jasné že nie mami.

„Nie, ale ak by som bola, čo by si urobila?" nádych, výdych. Určite ma nevyhodí z domu. Snáď.

„Poriadne ti nadala a prehovorila ti do duše. Potom by si šla na potrat, teda ak by si mi tu neporodila." povedala pobavene. Nuž mami, na potrat nepôjdem.

„Ale z domu by si ma nevyhodila, však?"

„Asi nie." usmiala sa. Dneska už po druhýkrát ten krpec vo mne poskočil. Nevyhodí ma. Či?

V pár hodín neskôr...

Už vyše hodiny sa rodičia hádajú. Nepočula som prečo, ale znie to dosť naštvane. Asi to bude vážne.
Ale keď sa nechceli uzmieriť ani do pol noci, rozhodla som sa zistiť čo je vo veci. Potichu som zišla dole po schodoch a započúvala sa do ich rozhovoru.

„Ja že som ju zle vychovala? To ty si stále nebol doma! A boh vie kde si bol!" zakričala mama. Koho sakra zle vychovali?

„Tak zrazu som ja ten zlý, hej? Rozveď sa so mnou, keď ti tak vadí, že zarábam pre rodinu!" zakričal ocko a to bolo znamenie výjsť z tieňa.

„Vy sa chcete rozvádzať? To preto sa tak hádate?" zvýšila som hlas. Obidvaja ba mňa hladeli s pootvorenými ústami.

„Hádame sa pre toto." zdvihla ruku a v nej držala tehotenský test. Môj tehotenský test.

I'm PregnantWhere stories live. Discover now