𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑨𝒏𝒏𝒂
Ahogy beléptünk az önműködő ajtón Lucával,rögtön láttam és éreztem a különbséget a Belga,s az otthoni kórházak között. Minden tiszta,rendezett volt,az emberek kultúráltan vártak a sorukra. A dolgozók pedig ott segítettek ahol tudtak. A pénz mindent megold... Sietősen léptem a magas fehér információs pulthoz,ahol egy kedves arcú fiatal,szőke lány ült,majd mikor észrevette a jelenlétünket,ránk összpontosított.
-Jó napot! Miben segíthetek?-
Kérdezte csilingelő hangon,a gondolom több ezerszer elmondott szokásos mondatot.
-Mi..-
Kezdtem bele Charles felkutatatásába,de akkor egy középkorú alacsony nő állt az előbb említett lány mögé.
-Innen átveszem Veronika-
Mondtam komoran,aztán a szemüvegét feltolva,mogorván nézett kettőnkre.
-Mi Charles Leclercet keressük. Melyik szobában van?-
Kérdeztem nem törődve az ellenszenvességgel.
-Csak családtagok látogathatják.-
Jelentette ki.
-De..én.-
-De maga mi? Honnan tudjam,hogy nem valami őrült rajongó? Nem mehet be hozzá!-
-A végén még kipaterolnak engem-
Rázta a fejét lenézően.
-Van még más is?-
Nézett rám úgy,mintha valami idióta lennék.
-Nincs-
Préseltem ki a fogaim között.
-Remek,akkor menjen-
Kezdett el hesegető mozdulatokkal elküldeni.
Megtörten indultam el kifelé,éreztem,hogy itt a vége,nem tehetek mást,én megpróbáltam.
-Anna,jól vagy?-
Ért mellém Luca.
-Kurvára nem!-
Ordítottam rá,mire a könnyeim patakokban kezdtek folyni. A szőke lány kérdés nélkül magához vont és hagyta,hogy kisírjam magam. Beültünk a sötét szürke McLarenben és a szálloda felé hajtottunk. Az út csendben telt.
𝑲𝒊𝒔𝒔-𝑩𝒂𝒋𝒏𝒂𝒊 𝑳𝒖𝒄𝒂
Mikor felértünk a lifttel a szobákhoz,Anna nem hagyta,hogy vele maradjak,hiába kértem,így a Landoval közös szobánkba léptem be egyedül. A kulcskártyat ledobtam a tükör előtti fa komódra,a cipőmet pedig hanyagul rúgtam le a lábaimról. Nem tudtam hogyan segíthetnék a barátnőmön. Látszik rajta,hogy menthetetlenül beleszerett a fiúba,s be sem juthat hozzá. Ami viszont még aggasztóbb volt,hogy semmi hírt nem kaptunk Charles állapotáról. Én is aggódom érte. El sem tudom képzelni,hogy akkor Anna mennyire félhet. Be kell juttatnom a Leclerc fiúhoz,hogy tisztázzanak mindent,s hogy Anna vele lehessen,megnyugodjon. A kis bőr fotelbe telepedtem le,felhúzott lábakkal,majd eszembe jutott,hogy miként oldom meg a helyzetet. Lando Norrissal vagyok együtt,aki bizony nem arról híres,hogy egy könnyen feladná,ha az egyik legjobb barátjáról van szó. Ő addig nem nyugszik,míg be nem mehet Leclerchez. Elvitetem vele Annát.
-Szia édes! Merre vagytok? Van valami hír Charlesról?-
Szólt bele a kagylóba egy csengés után Lando.
-Szia,vissza jöttünk a hotelba... Annát nem engedték be.-
Szakadt ki belőlem egy sóhaj.
-Ó basszus.. Nagyon csalódott?-
KAMU SEDANG MEMBACA
Je t'aime
Fiksi PenggemarOtt állt ő,akit pár éve még csak a telefonom képernyőjén láthattam,most pedig éppen házunk előtt álldogál hétköznapi ruhában,és válogatott francia káromkodásokkal forgolódik össze vissza.... De valahogy sosem a hír neve volt számomra a legfontosabb...