9

1.1K 21 4
                                    

Pov. Amy

Rozkoszowałam się widokiem, z altanki było widać taras... I tył domu. Westchnęłam...

- Co ja chcę zrobić....- powiedziałam sama do siebie.- Nie powinnam palić... - spojrzałam na nabitą lufkę. Zaczęłam ją obracać w dłoni.

Nie powinnam... Nie.... Jebać to

Wzięłam jeden koniec lufki do ust. Odpaliłam zapalniczkę i zaczęłam...

Po kilku minutach poczułam jak osiąga mnie spokój, lekko się uśmiechnęłam. Gdzie po chwili zaczęłam się śmiać.

Czy tylko ja uciekam w używki, gdy jest źle? Wątpię...

Zaczęłam się rozglądać. Po raz kolejny. Powoli wstałam, niestety zakręciło mi się w głowie, na co się zaśmiałam. Schowałam lufkę w paczkę, a następnie paczkę do kieszeni. Zaczęłam powoli iść w kierunku domu.

Po chwili dotarłam przed drzwi wejściowe. Wzięłam głęboki wdech i złapałam za klamkę. Nasłuchiwałam czy ktoś siedzi, ale zastała mnie cisza. Zdjęłam buty, podeszłam do wyspy kuchennej i odłożyłam zapalniczkę. Po czym szybkim krokiem poszłam do pokoju.

Od kilku minut leżę w łóżku gapiąc się w sufit. Interesujące zajęcie... Bardzo.

Czułam jak euforia spowodowana zajaraniem ucieka... Uwielbiałam jej stan, ale szybko znikał...

Pov. Elvis

Siedziałem w gabinecie i szukałem kontaktu do Nikity... Chryste akurat on musiał się zapaść pod ziemię. No chuj mi w dupę... Nie dosłownie, nie wyobrażajcie sobie za dużo hehe.

Przetarłem twarz dłońmi. Miałem już dość... Szukanie jego to jak szukanie igły w stogu siana.

Spoglądałem w ekran laptopa. Skanując informacje o Nikicie

Nikita Volkov to postać znana w kręgach mafijnych jako "Bestia". Jest to bezwzględny i wpływowy boss mafii o imponującej prezencji. Ma krótko przycięte włosy, nosi ciemne garnitury, zawsze wydaje się być spokojny i opanowany. Jego wzrok jest zimny i nieustępliwy, co sprawia, że wszyscy go boją. Volkov jest geniuszem w planowaniu przestępstw i operacjach mafijnych. Posiada sieć lojalnych podwładnych, gotowych spełnić jego każde życzenie.

Oczywiście, oto kilka przykładowych akcji, jakie mógłby podjąć Nikita Volkov w świecie kryminalnym:

1. Planowanie skomplikowanej operacji przemytu narkotyków, która obejmuje fałszywe dokumenty i skomplikowaną trasę przewozu.

2. Układanie zdradliwego spisku przeciwko konkurencyjnemu gangowi, wykorzystując podsłuchy i infiltrację.

3. Ochrona swojego imperium przestępczego przed atakiem konkurentów poprzez wynajęcie najlepszych ochroniarzy i technologii do monitorowania.

4. Rozważanie zdradzenia informatora w policji w zamian za korzyści dla swojego interesu.

5. Łamanie konkurentom nóg, aby przekonać ich do wycofania się z jego terytorium.

6. Negocjacje z innymi wpływowymi bossami mafii w celu zawarcia sojuszu lub rozstrzygnięcia konfliktów.

7. Wydawanie surowego sprawiedliwości swoim podwładnym w celu utrzymania dyscypliny i lojalności.

8. Przemyślane zakupy nieruchomości i firm, które służą jako pozory legalnych interesów, ale w rzeczywistości są częścią jego imperium przestępczego.

9. Uczestniczenie w eleganckich spotkaniach towarzyskich, aby nawiązać kontakty i pozyskać informacje.

10. Ochrona swojej córki przed wszelkimi zagrożeniami i zapewnienie jej spokojnego życia poza swoją mroczną działalnością.

SadystaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz