Арина
Събуждам се със страшно главоболие и световъртеж. Имам чувството, че главата ми ще се пръсне всеки момент. Всичко което искам е да се заровя в завивките и да спя цял ден. Но има нещо странно. Не усещам това легло, като да е моето. Нито чаршафите на допир напомнят на тези от вкъщи.
Мигновенно отварям очи и осъзнавам, че това не е моето легло, а нечие чуждо и далеч не се намирам в уютният си апартамент, подскочих и се изправям веднага в седнало положение. Оглеждам стаята и нямам представа къде се намирам. На всичкото отгоре съм чисто гола. Всички мисли ме насочват към версията, че съм се напила и съм правила секс с някой. Но кой? Леглото е празно, другата страна е напълно непокътната, по нищо не личи, че някой е спал до мен.
Последното което помня от снощи беше, че се натискам с някакъв тип на дансинга снощи. После... нищо. Черно петно. Потърках очите си и възкликнах на болката в главата ми. Възможно ли е , това да е леглото на непознатият мъж от снощи?
Започвам да оглеждам стаята, в опит да открия някаква следа. Поне да разбера в чий дом се намирам. Нямаше снимки по нощните шкафчета , нито по стените. Забелязвам дрехи сгънати на един стол до леглото, предполагам, че са оставени на мен. Без да мисля повече се изправям от леглото и хващам широка бяла тениска. По принцип, не си падам по това да нося дрехите на гаджетата си, защото така им давам празни надежди, че между нас може да се получи. Но сега, роклята ми е някъде, незнайно къде, а аз трябва да се махна от тук, колкото се може по-бързо.
Вече напуснала спалнята, стъпва с бавни и тихи стъпки по студените плочки в дълъг, но светъл коридор, който води към стълби надолу. Слизам бавно и се озовавам в просторен хол с камина в единият край с голям диван и малка холна масичка пред камината. Цветовете преобладават предимно в бежовата гама, а дървото преобладаваше, като акцент навсякъде. Тежките златисти завеси, предаваха илюзията за един светъл дом и се връзваха перфектно със стените и дървесните елементи. Който и да живее в този дом си личи, че държи на просторът и има нюх в интериорният дизайн. Както горе в спалнята, тук също не присъства дори една снимка, която да ми помогне в разгадаването на мистерията.
Забелязвам малък портал срещу мен, който съм сигурна, че се води към кухнята. Чувам работеща кафе машина и знам, че там ще открия, човекът довел ме тук. Приближавам се и надниквам в кухнята.
YOU ARE READING
Контролирани Желания 🔞
RomanceАрина Павлова беше беля. Издигнала се най-високите позиции в музикалният бранш, Арина е целеустремена да постигне най-добро в кариерата си. Непредвидима и неконтролируема , винаги готова да се забърка в поредният медиен скандал. Никога не е имала мъ...