Двадесет и седма Глава

655 49 12
                                    


Борис

Намирам се на ръба на голяма пропаст. Още в началото знаех, че е грешка да избера да остана с Арина в този малък хотел. Каква ирония, има само една свободна стая в която се предполага, че трябва да пренощуваме.

Опитах да запазя спокойствие на рецепция, когато ни връчиха само един ключ и ни обясниха ситуацията, но когато влязохме в хотелската стая, там нямаше две отделни легла, а една голяма спалня.

Арина е виновна за цялата ситуация, ако бяхме тръгнали по-рано вече щяхме да сме на половината път, но не... Малката твърдоглавка реши да се инати и се запъна като магаре на мост, че иска да остане и да пренощува тук.

- Ти си виновна за това. – сумтя докато включвам осветлението.

- Аз? – поставя длан на гърдите си. – Извинявай, но ти си този, който не искаше да ме остави сама. Ако беше тръгнал, както ти казах, сега щеше да си при любимата си Теодора. – извърта очи и хвърля якето си върху леглото, помислих, че ще спре до там, но когато свали блузата си и разкопча дънките осъзнах, че се съблича.

- Какво правиш, по дяволите? – извивам тяло и се обръщам в обратната посока, колкото и да ми се иска да остана в началната си позиция и да попия колкото мога от тялото й.

- Казах, че искам да си взема душ. – отговаря спокойно и продължава да сваля дрехи без ни най-малко притеснение.

- Можеше да изчакаш да изляза от стаята преди да започнеш да се събличаш.

- Какво толкова? – засмива се, не мога да я видя, но усещам погледа й забит в гърбът си. – Не е като да не си ме виждал гола. Забрави ли?

Отварям уста, но не излиза и звук. За пореден път ме оставя без думи. Знам, че това представление го прави нарочно, проверява колко ще издържа преди отново да падна на колене пред нея. Самата тя не подозира какво предизвикателство за мен ще бъде да устоя на сексапилът й, защото не съм правил секс цяла вечност. С Теди все още не сме били интимни, макар пред Арина да се опитвам да покажа обратното.

Опитах, няколко пъти при това, но всеки път щом стигнем до този момент, пенисът ми просто отказва да се събуди. За сметка на това, сега точно той ме предава, готов е да атакува. Имам чувството, че топките ми ще се взривят всеки момент. Предател.

Контролирани Желания  🔞Où les histoires vivent. Découvrez maintenant