АринаНямам представа какво се обърка.
Тази промяна в Борис дойде напълно неочаквано и дори не разбрах от какво се породи. Той ме накара да се почувствам като нищо повече от един стар и безполезен парцал.
Стоях в колата си и превъртах отново и отново цялата разразила се ситуация. Но колкото и да се връщам там, продължавам да не разбирам какво се обърка. С какво провокирах гнева му?
Всичко което исках е да му направя гореща изненада на работното място, мислех, че ще се зарадва на дръзкото предизвикателство. Вместо това, Борис се държа с мен като с една евтина курва.
В мен ли е вината?
Сълзите ми се стичат по очите и мокрят цялото ми лице. Досега никога не съм пропиляла дори една сълза за някой мъж, а днес седя безсилна в колата си не мога да направя нищо, за да ги възпра.
Поглеждам нещастното си отражение в огледалото за задно виждане. Жалка картинка. Очите ми са зачервени и подпухнали, гримът ми размазан , а бузите мокри и подути.
Ужасяващият ми външен вид ме кара да се стегна и да спра да се самосъжалявам на секундата. На задната седалка се намират дрехите ми. Протягам се, за да ги взема и преместя отпред. Преобличам се направо в колата, изобщо не ме интересува , че някой случаен минувач може да ме види полугола. Това би бил най-малкият ми проблем.
Това не ми е достатъчно, за да ме накара да се чувствам по-добре, знам какво би могло да ме разсее поне малко. Врътвам ключа и двигателят избръмчава. Шофирам известно време по натоварените столични пътища, докато най-накрая не достигам до желаната от мен дестинация. Паркирам колата си и се запътвам към Салон за красота "New Vision" собственост на Валентин Трендафилов. Моят дългогодишен приятел, който не бях виждала от рожденният му ден миналият месец, когато излъгах, че Борис си пада по мъже. Сега като се замисля не съм сигурна дали той е разбрал, че тогава съм го излъгала. Знам, че Вальо е единственият който е способен да подобри настроението ми и да ме накара да се чувствам по-добре. Смея да го нарека най-близкият ми приятел.
- Леле, Арина, какво се е случило с теб? Изглеждаш потресаващо! – възкликна нахвърляйки се към мен, за да ме разцелува по двете бузи . – Муа! Муа! – изрече докато целуваше всяко от двете ми страни.
YOU ARE READING
Контролирани Желания 🔞
RomanceАрина Павлова беше беля. Издигнала се най-високите позиции в музикалният бранш, Арина е целеустремена да постигне най-добро в кариерата си. Непредвидима и неконтролируема , винаги готова да се забърка в поредният медиен скандал. Никога не е имала мъ...