5.Bölüm

896 27 1
                                    

Beğenip yorum yaparsanız çok sevinirim...

İyi okumalar...

Böyle bir şeyi bilmesi imkansızdı! Geldiğimizden beri böyle bir şeyden şüphe bile duymayan adam şimdi karşıma geçmiş Asrın'ın kendi oğlu olduğunu nasıl iddia edebilirdi nereden öğrenmişti! Ya da öğrenmiş miydi!? Yok yok kesinlikle bu bir oyundu bana blöf yapıyor olmalıydı buna düşmeyecektim.

''Bizim seninle bir ailemiz yok, olmayacakta.''

''Aile olmak için ne lazımdı sahi? Anne, baba ve bir de oğulları değil mi? Eh bak gördün mü demek ki bir aileymişiz Ahu....''

Ne saçmalıyordu bu adam!

"Sen ne saçmalıyorsun şimdi de yeni oyunun bu mu? Bu şekilde mi bizi rahatsız etmeye çalışacaksın bu saçmalıklarla mı?"

Efran nereden Asrın'ın kendi oğlu olduğunu anlamış olabilirdi ki bir açık mı vermiştik anlamıyorum ama sonuna kadar inkar edecektim dalgaya vuracaktım şayet bir şeyler bilmiyor ve şüphelenip blöf atıyorsa bu oyuna gelmeyecektim.

"Sevda'yı tanıyorsun değil mi kuzenim Ezel'le çok iyi anlaşırlardı illaki biliyorsundur."

"Ee ne olmuş yani tanıyorsam."

"Geçen gün Sevda ve Ezel'in konuşmasına kulak misafiri oldum, bütün hastane, hemşireler kendi arasında Asaf Soykanın karısının onu nasıl aldatıp başkasından çocuk yaptığını konuşuyormuş biliyor muydun?"

"Ne saçmalıyorsun sen ben Asaf'ı asla aldatmam!"

"İşte bu da Asrın'ın benim oğlum olduğunu doğruluyor ya zaten."

"Saçmalamayı kes artık ne Asaf'ı aldattım ne de senden çocuk yaptım boş boş konuşuyorsun Efran Demirhan ve ben artık bunu dinlemeyeceğim."

Arkamı dönüp kapıya doğru adımlamaya başlamıştım ki Efran'ın konuşmasıyla olduğum yerde durdum.

"Kan grubun 0 Asrınında öyle Asaf'ın AB grubu ama gel gör ki ikinizin çocuğunun 0 grubu olma ihtimali mümkün değil."

Bu bilgiye nereden ulaşmış olabilirdi ki Efran gerçekten aklım almıyordu.

Hızla arkamı döndüm.

"Efran sus artık!"

Efran ilerleyip dibimde durdu ve kollarımdan tutup gözlerimin içine bakarak konuştu.

"Asrın bizim oğlumuz değil mi?En büyük hatamın, en güzel sonucu değil mi?"

Artık inkar etsem ne faydaydı ki her şeyi öğrenmişti zaten.

"Tecavüz edenin çocuğu olmaz Efran Demirhan! O senin oğlun falan değil o benim oğlum!"

"Bizim bir oğlumuz var, Asrın benim oğlum..."

"Bizim bir oğlumuz yok Asrın benim oğlum! Benim!"

"Seni son gördüğümde bu yüzden hastanedeydin değil mi hamile olduğunu öğrenmiştin. Ona rağmen o gün benden kaçtın, benim bebeğime hamileyken gidip o Asafla evlendin ve çekip gittin çünkü bebeği saklamak istedin öğrenirsem iki elim kanda da olsa seni ve bebeğimizi alacağımı biliyordun.."

Esaret-i Araf (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin