"Ihanet ve Hafıza Kaybı: Aden'in Hikayesi"
---
Uçurumdan ayrıldıktan sonra hemen eve gittim. Eve gidip üstümü değiştirdim.
Üstümü değiştirdikten sonra hızlıca dışarı çıkıp motora atladım. Bir müddet ilerledikten sonra canım sıkıldı, hızlıca motoru kenara çektim. Cebimden kablosuz kulaklığımı çıkarıp telefondan hızlıca bir şarkı açtım; şarkının adı "Sarı Kurdeleler"di, Model'in seslendirdiği.
Dün gece yaralı küçük bir kız bulunmuş,
Etrafına sarı kurdeleler sarılmış.
Son bir kez süslemek istemiş onu büyükler,
Yine yasaklarıyla.Yaklaşıp yakından bakınca gördüm,
Yatan benim küçüklüğüm ve ben büyüdüm.
Mevsimlik elbisemle, cenaze alayını izlerken,
Geçtim meyveli ağaçlarla, mis kokan bahçelerden.
Bir çiçek kopardım, son kez ona baktım,
Çiçeğimi taktım, göğsüme.Kimse yeni yara açamaz artık,
Çok canım yandı, acımaz artık.
Bugün düşerse yarın kalkar,
Bu kız kendine acımaz artık.Ardımdan konuşulurken,
Fısıltılar duydum tesadüfen.
Sordum, tanır mıydınız bu yatan kızı?
Henüz nefes alırken?Mutluluk başka kalplerde saklı sanırdı,
Hep yarımdı, yanıldı.Kimse yeni yara açamaz artık,
Çok canım yandı, acımaz artık.
Bugün düşerse yarın kalkar,
Bu kız kendine acımaz artık.Bir yol yürüdüm evimizden,
Yol büyüktü, hepimizden.
Ölümden, ikimizden,
Ve zavallı sevgimizden.Dün gece ufacık bir çiçek solmuş,
Bugün yeniden güneş doğmuş.
Bak, burada küçük bir kız ölmüş,
Ruhu büyüyüp kadın olmuş.Kimse yeni yara açamaz artık,
Çok canım yandı, acımaz artık.
Bugün düşerse yarın kalkar,
Bu kız kendine acımaz artık.Müzik bitene kadar devam ettim. Tam müziği değiştireceğim sırada bir çığlık sesi duydum. Sesin geldiği tarafa doğru giderken Maho'yu gördüm. Maho, bir terörist grubunun başkanının sağ kolu olarak tanınan biri, yanında dört adamıyla birlikte bir çocuğu kovalıyorlardı.
İlk başta harekete geçmedim. Onları takip ettim. Çocuk normalde iyi kaçış göstermişti ama şansına girdiği son sokak çıkmaz sokaktı. Tam Maho çocuğa tokat atacakken araya geçtim.
Elini tutarak arkasına geçip sırtına yasladım. Kurtulmaya çalışırken arkasından tekmeyi bastım. İkinci adam tam yumruk atacakken elimle engelledim. Arkamdan bir adam beni tuttu, ondan aldığım kuvvetle ayaklarımı havaya kaldırıp karşımdaki adama tekmeyi bastım.
Arkamdaki adama tersten kafa attım, ceketini tutup çıkardım. Kaçacağı sırada ceketi boynuna sarılıp yere doğru kuvvet uyguladım, adam bayıldı.
Dördüncü adam sessizce arkadan gelmeye çalışsa da adım seslerinden fark ettim. Hızlıca dönerek karnına tekme attım, üç yumruk da yüzüne çaktım ve yerde yatırdım.
Son olarak Maho kalmıştı. Bana silah doğrulttu, yanına doğru yürüdü. Silahın namlusu tam kalbimi gösteriyordu. Tam tetiği çekeceği sırada silahı aldım, hızlıca ona doğrulttum. Daha sonra ensesine sertçe vurdum.
Hızlıca genç kızın yanına gittim, onu kontrol ettim. Nasıl olduğuna baktım, hiçbir sorunu yoktu. Hızlıca polisleri aradım, Maho hariç diğerlerini teslim ettim. Kızı ise şikayetçi olması için polislerle birlikte gönderdim.
Polisler benimle beraber götürecekti. Askeri kimliğimi gösterdim, hızlıca orada ifademi verip Albay'ı aradım, kısa bir özet geçip askeri araç istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara (Gerçek Ailem)
General FictionAden tsk da bir asker . Kıdemli binbaşı . Yeni tayin yerinde gerçek ailesi ile yanısıra ne olur hadi hep birlikte öğrenelim